פרסום ראשון

סוער בבית שמש: אגודה ודגל יפרשו מהקואליציה?

רבני העיר חתמו נגד המצעד האמור להתקיים בעיר בית שמש, וסיעת ש"ס, החברה באופוזיציה דורשת כינוס דיון משותף עם יהדות התורה, שם מאיימים כעת לפרוש מהקואליציה (חרדים)

אבי רבינא | כיכר השבת |
(צילום: Yonatan Sindel/Flash90)

בשעות האחרונות סוערות הרוחות במסדרונות עיריית בית שמש, זאת בשל דרישת ש"ס החברה באופוזיציה לקיים דיון משותף דחוף עם יהדות התורה בעקבות מצעד שמתוכנן שבוע הבא שנוגד את ערכי היהדות ומתקיים לראשונה בבית שמש.

מבדיקת 'כיכר השבת' עולה כי מצעד שייערך בשבוע הבא מסעיר את הרוחות בעיר. רבני העיר המזוהים עם דגל התורה, אגודת ישראל וש"ס הוציאו מכתב חריף המתפרסם לראשונה ב'כיכר השבת'.

במכתבם כתבו הרבנים: "וקבעו גם תאריך לטמא את עירנו בית שמש בעריכת מצעד מתועב עם קולות ומחולות, חילול ה' נורא, וחילול קדושת ישראל, סדום ועמורה, לנגד עינינו ועיני ילדינו, רח"ל".

עוד כתבו הרבנים: "על כן הננו מוחים בכל תוקף, ואוי להם מיום הדין ומיום התוכחה. ופונים אנו למי שיש בכוחו לעשות לבטל ולסלק מצעד משוקץ זה מעירנו, שלא יטמאו את מחננו".

פרסום המכתב מעורר סערה במסדרונות עיריית בית שמש. בכיר ב'דגל התורה' אומר ל'כיכר השבת' כי במידה ויתברר שיש מימון, סיוע אפילו במשהו לאירוע מטעם עיריית בית שמש הרי שהם יפרשו מיידית מהקואליציה של בלוך בשל הפרה חמורה של הסטטוס קוו.

מדובר באירוע שייערך ביום חמישי הבא ברחוב הגפן. מדובר ברחוב המשקיף לרחוב בר אילן בו מתגוררים חרדים רבים, דבר שעשוי להתפתח במהרה לעימות.

על מכתב הרבנים חתמו בכירי הרבנים המזוהים עם כלל המפלגות בעיר, דבר שעשוי להציב את חברי המפלגות בפלונטר האם עליהם לפרוש מהקואליציה במחאה על האירוע שנערך לראשונה בעיר.

מדוברות עיריית בית שמש נמסר בתגובה: "עיריית בית שמש מכבדת כל אדם באשר הוא ורואה חשיבות עליונה לנהל חיים משותפים בכבוד ובהדדיות באמצעות הידברות ולא במסגרת מצעדים והפגנות ועל כן איננה מעורבת או מתקצבת אירועים מסוג זה".

יצוין כי ראש העיר עליזה בלוך לא צפויה ליטול חלק במצעד כפי שהבהירה בחודש האחרון.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר