פרסום ראשון

העצור נשלח למאסר - אך שוחרר מיד לביתו

אברהם צבי לדרמן, הורשע בעבירת התפרעות ונגזר דינו ל-200 שעות שירות לתועלת הציבור, אך הוא לא שיתף פעולה והוחלט לשולחו לעשרה ימי מאסר, אותם לא ריצה (אקטואליה)

חיים גולדברג | כיכר השבת |
אברהם צבי לדרמן. ארכיון (צילום: חיים גודלברג, כיכר השבת)

אברהם צבי לדרמן, הורשע לפני תשעה חודשים בעבירת התפרעות ונגזר דינו ל-200 שעות שירות לתועלת הציבור, קנס ומאסר על תנאי, אך הוא סירב לשתף פעולה, הוחלט לשולחו לעשרה ימי מאסר, אותם לא ריצה בגין ימי מעצר שריצה בעת מעצרו, וכך יצא בלא כלום.

לאחר גזר הדין, שניתן בהסכמת הצדדים, שירות המבחן היה אמור להגיש תוכנית לשירות למען הציבור, אך לדרמן לא שיתף פעולה ובעקבות כך הוגשה הודעה לבית המשפט להפקיע את גזר הדין שקיבל ולבחון אותו מחדש.

לדרמן, לא התייצב לדיונים שנקבעו בפני בית המשפט, הוצא צו הבאה שבוצע אך למרות כך, הוא לא התייצב. בנוסף, לדרמן הפקיד כסף ולמרות זאת לא הגיע לדיון ובעקבות כך בית המשפט הוציא צו מעצר כללי והוא נעצר.

ביום שישי, נערך דיון בעניינו בבית המשפט השלום בירושלים, במהלכו נציגת המדינה אמרה כי הגיעו להסכמה שירצה עשרה ימי מאסר במקום השעות לתועלת הציבור - בניכוי ימי מעצרו בתיק בגינו הורשע.

בא כוחו של לדרמן, עו"ד רועי פוליטי, הביע גם הוא את הסכמתו על החלפת גזר הדין שניתן בעשרה ימי מאסר.

השופט אורן סילברמן, קבע בגזר הדין כי בהתאם להסכמת הצדדים, במקום העבודות לתועלת הציבור שנקבעו בגזר הדין לפני תשעה חודשים, ירצה לדרמן עשרה ימי מאסר בניכוי ימי מעצרו.

ל"כיכר השבת" נודע כי מיד לאחר הדיון, ביום שישי, הוא שוחרר, כשהתברר כי ישב במעצר עשרה ימים, כך שבניכוי אותם עשרה ימים, נחשב הדבר כאילו ריצה את עונש המאסר שהשית עליו בית המשפט.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר