"שיימינג ונקמה"

2 החשודות בהתעללות בפעוטון - תושבות ביתר עילית

בית המשפט יכריע היום האם לקבל את טענת המשטרה כי קיים חשד סביר למעשי התעללות בפעוטות מצד 3 נשים מביתר עילית - או שכטענתן מדובר בשקרים ונקמות (חרדים)

אלי רוטמן | כיכר השבת |
אילוסטרציה (צילום: שאטרסטוק)

בשעה זו מובאות (שני) לבית המשפט שלוש המטפלות מביתר עילית, שתיים מהן חרדיות, החשודות בהתעללות בפעוטות בגן פרטי בישוב תקוע.

נציג המשטרה מבקש להאריך את מעצרן עד יום חמישי, לאור העול מתוך חומר החקירה בעניינן שהצטבר במחוז ש"י (שומרון-יהודה), שניהל עד כה את החקירה ואסף את העדויות. בנוסף, המשטרה זימנה עוד סייעת בגן וכמה הורים לפעוטות, למסור היום עדות במסגרת החקירה המורכבת.

בכניסה לדיון בבית המשפט טען בעלה של אחת הסייעות העצורות : "הכל סיפור של שיימינג, שמאחוריו שתי מטפלות שפוטרו מהמעון ומבקשות לנקום במעון עצמו ובמטפלות האחרות".

"אף אחת מהעצורות לא הכתה את הפעוטות", הדגיש הבעל הנסער. "כל מה שיש למתלוננות, הם כמה צילומים והקלטות שבהם לא נראות המטפלות כשהן מכות פעוטות, אלא לכל היותר צועקות עליהם".

הוא הוסיף ואמר לכתב החדשות Online: "תסתכלו מסביבכם ותראו - אין פה אף אחד מהורי הפעוטות מהגן. אם היה משהו נכון בטענות נגדן אני מבטיח לכם שהיו מגיעים לכאן לא מעט הורים לדיון".

כזכור, המטפלות המתגוררות בביתר עילית נעצרו אתמול, לאחר שעובדת נוספת בגן הגישה נגדן תלונה במשטרה, בשבוע שעבר. בעקבות התלונה המטפלות נחקרו במשטרה, עוד לפני שההורים זומנו להעיד.

עוד דווח, כי כבר לפני כחודשיים זימנה האחראית על גני הילדים במועצה האזורית גוש עציון את כל הגננות והסייעות במעון, לשיחה - לאחר שהתברר לה שיש חילוקי דעות ומחלוקות בינן לבין עצמן. לאחר שיחה זאת אף ניסו לשבץ מחדש את המטפלות, ולהפריד בין אלו שבינן קיים המתח.

המועצה האזורית גוש עציון פרסמה הודעה לתקשורת, בה היא הדפה את הטענות להתעללות: "לאחר בירור המקרה עם הנהלת המעון בתקוע, מדובר ב-2 קבוצות של סייעות שבשבוע שעבר התווכחו ביניהן, אחת הסייעות איימה שתפנה למשטרה ואכן כך עשתה".

"נמסר לנו כי מבירור מעמיק לא מדובר במקרה של התעללות בילדים, אלא בניצול האוירה הציבורית הסוררת בארץ בעקבות מקרים מתוקשרים אחרים. אנו סומכים על משטרת ישראל כי תבצע את עבודתה נאמנה ותחקור את המקרה על מנת שהאמת תצא לאור. הנהלת המעון השעתה את המעורבות עד לתום הבירור, נמשיך לעקוב ולעדכן", הוסיפו במועצה.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר