הקרב על הקול הרוסי

נתניהו: "לפני רגע איווט היה בברית עם החרדים"

ראש הממשלה בנימין נתניהו נפגש בצהריים עם 25 נציגים של המגזר הרוסי שעבדו בעבר עם אביגדור ליברמן וכעת ערקו למטה הליכוד. נתניהו תקף את קמפיין ההסתה של איווט (פוליטי)

ישי כהן | כיכר השבת |
חברים מהעבר, ליברמן ודרעי (תמונה: פלאש 90)

ראש הממשלה בנימין נתניהו נפגש בצהריים (שני) עם 25 נציגים של המגזר הרוסי שעבדו בעבר עם אביגדור ליברמן וכעת ערקו למטה הליכוד. נתניהו תקף את קמפיין ההסתה של ליברמן.

לדברי נתניהו: "היום הוא מדבר נגד חרדים, אבל לפני רגע ליברמן היה בברית עם החרדים ורץ לכל הרבנים כדי לבלום את המועמד החילוני בקרב על ראש העיר ירושלים".

"ליברמן רימה את בוחריו", תקף נתניהו: "הוא הבטיח להם ממשלה בראשות נתניהו. הוא לא עשה את זה. הוא הוליך שולל את בוחריו. ליברמן אמר שיתמוך במפלגה שתקבל הכי הרבה מנדטים. אם גנץ יקבל יותר, ליברמן ילך לממשלה עם גנץ לפיד וברק.

"אם הליכוד לא תהיה המפלגה הגדולה ביותר אנחנו נקבל ממשלת שמאל בתמיכת ליברמן, כי כך הוא התחייב. ליברמן גם לא תוקף את גנץ וברק, הוא רק תוקף אותי, אז ברור איזו מפלגה ואיזו ממשלה הוא מעדיף".

לדבריו: "אצלו מילה זה רק מילה ואפס מעשים. אני מחוייב ואני אעשה - דיור ציבורי, פנסיות ועוד. עמדנו לתת את הפנסיות, הליכוד התחייב לכך, ליברמן ביטל את הפנסיות בגלל שלא הסכים להקים את הממשלה".

איליה לוין, לשעבר יו"ר ישראל ביתנו בתל אביב, הוסיפה: "אני נגד מלחמת יהודים ביהודים. מפלגות סקטוריאליות פירקו את המדינה לחלקים".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר