התבטאות תמוהה. צפו

הרב שתומך בחילולי השבת של כרמל שאמה: "דבר מבורך"

רב חרדי תושב אלעד, כיבד את ראש עיריית רמת גן כרמל שאמה הכהן לכתוב אות בספר תורה, ולאחר מכן פנה אליו מול המצלמות והדגיש: 'התחבורה בשבת - מגבירה את שמירת השבת' • צפו (אקטואלי)

אבי רבינא | כיכר השבת |
ההתבטאות המוזרה של הרב (צילום: אריה גולד)

תושביה הדתיים והמסורתיים הרבים של העיר רמת גן טרם נרגעו מחילולי השבת בעיר רמת גן, בשל הפעלת תחבורה ציבורית בשבת בהובלת ראש העיר כרמל שאמה הכהן, אך זה זכה אמש (שני) לתמיכה בצעד זה מכיוון מפתיע: אדם חרדי, המשמש כרב.

כזכור, בישיבת הנהלת העיר שהתקיימה בשבוע שעבר ברמת גן, אישרו חברי המועצה להפעיל תחבורה ציבורית בשבת במימון העירייה, וגינויים לכך נשמעו מקרב כלל הסיעות החרדיות והדתיות בעיר.

אלא שאמש, במהלך מעמד הכנסת ספר תורה, כובד ראש העיר לכתוב אות ב"ספר התורה של עם ישראל", ביוזמת הרב דוד אברהם פרסמן, אותה הוא מבצע בימים אלו "כחלק מהרצון לייצר חיבור ואיחוד בעם ישראל".

שאמה הגיע לערב חיזוק בבית איש העסקים רוני בנקר ברמת גן, לאחר שכתב אות בספר התורה, אלא שדבריו של פרסמן, תושב אלעד, הצליחו להפתיע אפילו אותו.

"אני לא גר ברמת גן", אמר הרב, והוסיף בפנותו לכרמל שאמה: "אתה עושה דבר מבורך, כי אתה מצמצם את חילולי השבת בעיר על ידי מערך תחבורה ציבורית בשבת; במקום שאנשים ייסעו במכוניות פרטיות בשבת, אתה מביא תחבורה ציבורית, שהנהג בה הוא אינו יהודי, ובכך אתה מגביר את שמירת השבת בעיר".

ראש העיר עצמו הגיב לדבר פרסמן ואמר, כי היזומה שלו אכן "מגבירה את אהבת השבת - גם בקרב החילונים בעיר...".

צפו בווידאו

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר