כל הנתונים

סקר 'החדשות': אביגדור ליברמן עם 10 מנדטים

סקר שבוצע עבור "המהדורה המרכזית" של חברת החדשות מעניק 10 מנדטים לליברמן, 31 מנדטים לליכוד ו-30 ל'כחול לבן'. ומה יקרה אם יהיו איחודים בשמאל או בימין? (אקטואליה)

אביגדור ליברמן (צילום: נעם ריבקין פנטון, פלאש 90)

מפלגת 'ישראל ביתנו' בראשות אביגדור ליברמן מקבל 10 מנדטים, כך עולה מסקר שבוצע עבור "המהדורה המרכזית" של חברת החדשות בקשת 12.

לפי תוצאות הסקר שפורסם הערב (שלישי) אם הבחירות היו מתקיימות היום, 'הליכוד' עם 31 מנדטים, 'כחול לבן' עם 30 מנדטים, 'הרשימה המשותפת' - 11 ו'ישראל ביתנו' - 10 מנדטים.

עוד עולה מהסקר כי 'יהדות התורה' היתה מקבלת 8 מנדטים, ש"ס 7 מנדטים, מפלגת 'העבודה' - 6, 'הימין החדש' - 5, 'איחוד מפלגות הימין' - 4, 'מרצ' - 4 ו'ישראל דמוקרטית' של אהוד ברק - 4 מנדטים.

מפלגת 'זהות' של משה פייגלין לא עוברת את אחוז החסימה.

בחלוקה לגושים, הימין עם 40 מנדטים, השמאל עם 44 מנדטים, החרדים עם 15 מנדטים, הערבים עם 11 מנדטים וליברמן עם 10 מנדטים, כך ששוב הוא צפוי להכריע את גורל הממשלה הבאה.

הסקר בחן את האפשרות לאיחודים בשמאל, כך שמפלגות "העבודה", "ישראל דמוקרטית" ו"מרצ" היו רצות ביחד בראשות עמיר פרץ, ואילו יתר המפלגות, כולל המפלגות החדשות - ללא שינוי.

במקרה כזה, 'הליכוד' עם 'כולנו' תקבל 31 מנדטים, 'כחול לבן' - 28, 'העבודה' עם 'מרצ' ו'ישראל דמוקרטית' - 15, 'הרשימה המשותפת' - 11, 'ישראל ביתנו' - 11, 'יהדות התורה' - 8, ש"ס - 7, 'הימין החדש' - 5, 'איחוד מפלגות הימין' - 4. מפלגת 'זהות' לא עוברת את אחוז החסימה.

בחלוקה לגושים, הימין עם 40 מנדטים, השמאל עם 43 מנדטים, החרדים עם 15 מנדטים, הערבים עם 11 מנדטים וליברמן עם 11 מנדטים, כך ששוב הוא צפוי להכריע את גורל הממשלה הבאה.

הסקר הוסיף ובדק סיטואציה בה מפלגות "איחוד מפלגות הימין" כולל "עוצמה יהודית" ו"הימין החדש" היו רצות ביחד בראשות איילת שקד, ואילו יתר המפלגות, כולל המפלגות החדשות, ללא שינוי.

במקרה כזה, 'כחול לבן' עם 30 מנדטים, 'הליכוד' - 28, 'איחוד מפלגות הימין' עם 'הימין החדש' - 12, 'הרשימה המשותפת' - 11, 'ישראל ביתנו' - 10, יהדות התורה' - 8, ש"ס - 7, 'העבודה' - 6, 'מרצ' - 4, 'ישראל דמוקרטית' - 4. מפלגת 'זהות' לא עוברת את אחוז החסימה.

בחלוקה לגושים, הימין עם 40 מנדטים, השמאל עם 44 מנדטים, החרדים עם 15 מנדטים, הערבים עם 11 מנדטים וליברמן עם 10 מנדטים, כך ששוב הוא צפוי להכריע את גורל הממשלה הבאה.

הנסקרים נשאלו - מבין האישים הבאים, מי לדעתך הכי מתאים לתפקיד ראש הממשלה? 40% השיבו - בנימין נתניהו, 28% - בני גנץ, 22% - אף אחד מהם ו-10% השיבו "לא יודע".

הסקר נערך ע"י מכון מדגם וIPanel בקרב 508 מרואיינים במדגם מייצג של כלל האוכלוסייה בישראל בגילאי 18 ומעלה. טעות הדגימה המרבית בסקר 4.4%+

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר