מעצרו הוארך

העצור מבית שמש: 'תוקף ילדים' אכזר וסדרתי - שהיה תחת פיקוח

בדיון היום בבית המשפט, שהחליט על הארכת מעצרו של החשוד בתקיפת ילדות חרדיות בליל שבת האחרון, התברר כי מדובר בתוקף ילדים סדרתי - שרק לאחרונה שוחרר מהכלא (חרדים)

אלי רוטמן | כיכר השבת |
התוקף מחוץ לבית המשפט, היום (צילום: חיים גולדברג, כיכר השבת)

בית משפט השלום בירושלים האריך היום (רביעי) את מעצרו של בן ה-35 מבית שמש, החשוד שפגע בילדות חרדיות בשבת האחרונה.

נציג המשטרה, רס"מ ניר בן חיים, ביקש מהשופט אורן סילברמן להאריך את מעצרו של התוקף ב-8 ימים, ואגב כך חשף כי מדובר בעבריין שהורשע בעבר בעבירות של פגיעה סדרתית ומזעזעת בילדים.

תחילה הוא תיאר כיצד הבחין העצור בליל שבת בשתי בנות שנמצאות מחוץ לאולם אירועים בבית שמש, פנה אליהן, שאל אותן איך מגיעים לאיזשהו רחוב, תוך שהוא מבקש מהן להראות לו את הדרך.

בשלב זה, לפי החשד, ביצע התוקף מעשים חמורים בשתי הבנות האלו. הוריהן, שהבחינו שהן חסרות, שמעו לפתע כי הן הלכו עם אדם זר, רצו לכיוונן ופגשו אותן כשהן מבוהלות. אחת מהן אף רצה וחיבקה את הוריה.

כשהתוקף נשאל על ידי ההורים מה שמו והיכן הוא גר, הוא הזדהה בפניהם באופן מיידי - יתכן כדי לשדר ביטחון שהוא לא עשה כלום לבנותיהם.

מדברי נציג המשטרה בדין היום עולה, כי תחילה ההורים לא הבינו את חומרת האירוע, ובשל היותם חרדים ושומרי שבת הם לא הזמינו מיד ניידת משטרה. עם מעצרו של החשוד, אתמול בבוקר, הוא שמר בחקירתו על זכות השתיקה.

"מדובר באדם בעל רמת מסוכנות גבוהה, ששוחרר לאחרונה מהכלא בגין עבירות דומות", ציין כאמור השוטר בבית המשפט, והוסיף: "הוא היה תחת פיקוח, מה שמעיד על המסוכנות הרבה שלו".

מתברר, כי מעבר לתקיפות האכזריות במיוחד שביצע העצור לפני כעשור, בגינן הורשע ונכלא, בשנה האחרונה לבדה הוא נחקר בחמישה מקרים נוספים בהן נחשד בביצוע תקיפות ילדים באופן חמור.

בסופו של הדיון קבע השופט, כי "רצף האירועים והעבר הפלילי המשמעותי והמכביד של המשיב מבססים מסוכנות משמעותית", וכי ישנן פעולות חקירה שקיים לגביהן חשד לשיבוש, ובשל כך הוא האריך את מעצרו בארבעה ימים - עד ליום ראשון הקרוב.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר