"שקר וכזב"

הרב הראשי: אף פעם לא ביקשנו DNA מרוסים

הראשל"צ והרב הראשי הגאון רבי יצחק יוסף תקף את הטענות כי הרבנות הראשית דורשת בדיקות DNA מעולים מברית המועצות: "אין דבר כזה, זה שקר וכזב" • צפו בוידאו (חרדים)

ישי כהן | כיכר השבת |
(תמונה: שלומי כהן, פלאש 90)

הראשל"צ והרב הראשי הגאון רבי יצחק יוסף תקף את הטענות כי הרבנות הראשית דורשת בדיקות DNA מעולים מברית המועצות: "אין דבר כזה, זה שקר וכזב".

במהלך שיעורו השבועי, בבית הכנסת 'היזדים' בירושלים, התייחס הגר"י יוסף לטענות של ליברמן ואמר: "אתם יודעים שברוסיה יש כמה שהם לא יהודים. הרבנות הראשית אף פעם לא ביקשה בדיקת DNA מרוסים, אין דבר כזה, זה שקר וכזב מה שאומרים".

"עושים בירורים", הדגיש הרב הראשי: "הסבתא יודעת אידיש, לא יודעת. איפה גדלתם, עושים.. צריך לברר. מה סתם כל אחד שיבוא 'בבקשה, אני יהודי'?, הגיע מאוקראינה, הגיע מאתיופיה. צריך לעשות בירור לראות אם יהודי או לא יהודי".

כזכור, הסערה פרצה לאחר שבערב הבחירות לכנסת ה-21, התבטא יו"ר ש"ס אריה דרעי בכנס בחירות באשדוד ואמר: "מפריע להם - לטענתם - שמשרד הפנים בודק את ה-DNA של העולם מברית המועצות לשעבר ומקשה על העולים שם לעלות לארץ".

בתגובה תקף יו"ר 'ישראל ביתנו' אביגדור ליברמן את דרעי ואמר: "ידידי, התבלבלת. לא יקום ולא יהיה. ישראל ביתנו תפעל בכל הכוח נגד בדיקות הד.נ.א. המשפילות והמבזות שהמציאו עסקנים חרדים, נקבל לידינו את משרד הפנים ונפסיק עם הגזענות והאפליה שמקדם הממסד החרדי כנגד יוצאי ברית המועצות לשעבר".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר