אחרי 15 שנה

התביעות המשפטיות הוסרו: הרבנים הגיעו להסכם אחדות

שלושת חברי הבד"צ של חב"ד בשכונת קראון הייטס, הגיעו להסדר על משיכת כל התביעות ההדדיות, על הוספת דיין לבית הדין ועל עתיד מערכת הכשרות המשותפת (חדשות חסידים)

יוסי נכטיגל | כיכר השבת |
(צילום באדיבות חב"ד אינפו)

כעשור ומחצה של חילוקי דעות בין רבני שכונת קראון הייטס, הגיעו לסיומם עם חתימתם המשותפת של שלושת חברי הבד"ץ החב"די, הרב אברהם אזדבא, הרב אהרן יעקב שוויי, והרב יוסף ישעיה ברוין, על הסדר לאחדות.

יו"ר ועד הקהל, זכי תמיר, פרסם סרטון וידאו מחזית בית המשפט בניו יורק, רגע לפני שהוא נכנס ביחד עם הרבנים למשוך את כל התביעות ההדדיות בין הרבנים, ולחתום על הסדר של אחדות.

בדבריו, הגדיר זאת בתור "היום המאושר בחייו", כאשר הוא זוכה לראות את רבני השכונה חוזרים לפעול באחדות. בהתרגשות הודיע כי "בית הדין של קראון הייטס הוא אחד".

(צילום: באדיבות חב"ד אינפו)

על פי הדיווח בחב"ד אינפו, מי שעומד מאחורי המהלך הוא עורך הדין ר' לוי יובינר, שהשקיע את החודשים האחרונים במאמצים כבירים להביא את הסכם האחדות בין הרבנים, ולסיים את המחלוקת ארוכת השנים.

לפי פרטי ההסכם, הרב שלמה הלוי סגל ישמש כדיין בבד"צ, מערכת הכשרות של תפעל תחת שלושת הרבנים, וכל הפסיקות יהיו אף הם בהסכמת כל הרבנים.

סנונית ראשונה להסכם, ניתן היה לראות במכתבם המשותף בן קראו לקבוע היום, צום י"ז בתמוז נדחה, כיום להגברת לימוד התורה, קריאת תהילים ונתינת צדקה, בשל התקנות החדשות של מחלקת החינוך של מדינת ניו יורק המנסה להגביל את שעות הלימוד בישיבות ובבתי הספר.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר