צפו

אבנר נתניהו: גדלתי בבית עם מנהיג חד פעמי

בנו של ראש הממשלה, הממעט להופיע בתקשורת, בירך את אביו במסיבת הפתעה לציון העובדה כי עקף את בן גוריון במספר שנות הכהונה בראשות הממשלה • כך זה נראה (ארץ)

איציק אוחנה | כיכר השבת |
(צילום: דוברות)

ראש הממשלה בנימין נתניהו ובכירי 'הליכוד' השתתפו הערב (שני) במסיבת הפתעה שנערכה לרה"מ, על השיא ששבר כשעקף את ראש הממשלה הראשון, דוד בן גוריון בזמן כהונתו.

אבנר נתניהו, בנו הצעיר של ראש הממשלה, בירך את אביו ואמר: "מבחינתי היום הזה הוא פשוט אינדיקציה למשהו שאני אישית ידעתי מאז ומתמיד, אני גדלתי עם דמות היסטורית בבית. אני גדלתי עם מנהיג חד פעמי, עם אדם שמתווה דרך מאוד מאוד ברורה, דרך אידיאולוגית וגם דרך מעשי".

"קודם כל אני חושב באופן אישי שזה לוקסוס לגדול עם אדם כזה. אתה יוצא קצת פחות כיפי, וקצת פחות חופשות, אבל מקבל כל כך הרבה דברים אחרים. אבל אתה מקבל יניקה של אידיאולוגיה ומושגים בתחומי מדעי המדינה והרוח ופרספקטיבה היסטורית מגיל מאוד צעיר".

בהמשך התייחס אבנר נתניהו להיסטוריה שעשה אביו ראש הממשלה - עקיפת הכהונה של דוד בן גוריון: "כמו שבן גוריון שינה את המדינה בעצם זה שהוא יצר אותה, גם בנימין נתניהו עכשיו משנה אותה. ומה שלנו כמשפחה יש לעשות, אנחנו הרי לא נבחרי ציבור כמוכם, התפקיד שלנו זה לתת לו את התמיכה הנפשית בשביל שהוא ימשיך לשנות".

לסיום אמר: "יש מגבלות כוח אז אי אפשר לשנות עד הסוף, אנחנו מדברים עכשיו על 39 מנדטים נכון?! אז לאבא ולכם יש מגבלת כוח. אנחנו נותנים לו את השקט הנפשי כמה שיותר בתפקיד הקשה בעולם - לנהל גם אתכם וגם את הממשלה וגם את הכנסת ואת המדינה. ובאמת לתמוך בו נפשית, להיות שם שקשה ולהיות שם כשקל ולשמוח כשאנחנו מנצחים בחירות. ורציתי להגיד לך מזל טוב".

לפני מספר שבועות אמר ראש הממשלה בנימין נתניהו לעוקביו בפייסבוק: "בשבת בבוקר אני קורא פרשת השבוע, הפטרה ופרקי אבות יחד עם אבנר בני, פעם אני הייתי מלמד אותו היום הוא מלמד אותי, זה המנוחה שלי".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר