הורים יקרים, כך תקדמו את מטרותיכם - גם בחופש

אנחנו נמצאים בתקופה כזו שהילדים אוטוטו יוצאים לחופש ואתם מבינים שהמשימות שלכם יבוצעו באופן חלקי או אפילו יזכו להשהיה, עד לסיומה. תתפלאו, זה לא בהכרח צריך לקרות (משפחה)

לינדה מרשל | כיכר השבת |
(צילום: shutterstock)

עוד רגע מגיע חודש אב. אתם מבינים שהמשימות שלכם יבוצעו באופן חלקי או אפילו יזכו להשהיה עד לסיום תקופת החופש. תתפלאו, זה לא בהכרח צריך לקרות.

כשיש פחות זמן, אנחנו נוטים לדייק יותר בבחירות שלנו ולעשות רק מה שחשוב באמת, או לחלופין, להלחץ, לכעוס על העולם ולהתייאש מהכל.

אז אם אתם רוצים להיות חלק מאלו שכן ממשיכים בעשיה וזה לא משנה אם היא בעסק או בחיים האישיים, גם כשהילדים מסתובבים לכם בין הרגליים בלי מסגרת ללכת אליה בבוקר והבית משנה את סדריו - התחילו מזה:

1. כתיבת המטרה העיקרית לשבועות אלו

אם יש לכם כמה כאלו (למשל, להקפיד יותר על תזונה ולקדם פרויקט מסוים שאתם עובדים עליו מזה זמן מה), כתבו אותן באופן מפורש וסננו יעדים שברור לכם כי לא תצליחו להשיג בתקופה הזו.

2. פירוק לגורמים

אל תשאירו הכל במחשבה, כי אז הביצוע ישאר בגדר מחשבה. נתינת מקום מתחילה בראש: לחשוב ולכתוב איך לפרק את כל המשימות לפעולות ברורות לביצוע. דהיינו, לקנות שקיות של פירות קפואים להכנת שייק וכתיבת הפעולות הספציפיות שיקדמו את הפרויקט עליו אתם שוקדים.

3. שיבוץ ביומן

דעו, כל דבר מה שאין לו זמן מוגדר - לא קיים במציאות.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר