הרופאים לא מאמינים

הגר"ח קנייבסקי הורה לשנות את השם והחולה ניצלה ממוות

אישה מבוגרת עברה דום לב חמור, בני משפחתה אמרו עליה מספר פעמים 'וידוי' והרופאים לא נתנו לה סיכוי לחיות, עד שהוראת הגר"ח קנייבסקי נעשתה - והיא ניצלה (חרדים)

חנני ברייטקופף | כיכר השבת |
מרן הגר"ח (צילום: Noam Revkin Fenton/Flash90)

נס על טבעי ובלתי מוסבר: אישה ממשפחה מיוחסת שחטפה דום לב, ובני משפחתה אף אמרו עליה וידוי מספר פעמים - שבה לחיים, באורח פלאי, לאחר הוראה מיוחדת של מרן הגר"ח קנייבסקי.

בן המשפחה, מתאר ל'כיכר השבת' את השתלשלות המקרה: "היא קיבלה דום לב ועשו עליה החייאות בלי סוף, עד שהצליחו במעט לייצב את מצבה והיא פונתה לבית החולים".

"במשך השבת ביצעו בה מספר החייאות ואנחנו בני המשפחה התכנסנו להגיד כמה פעמים את הווידוי", ממשיך לתאר בן המשפחה, "במוצאי שבת הלך אחד מבני המשפחה לשאול את מרן הגר"ח מה אפשר לעשות, ומרן השיב לו: 'לעשות עצרת תפילה ולהחליף לה את השם".

"ביום ראשון על הבוקר קרה הבלתי ייאמן והרופאים נדהמו", הוא מספר, "יכלו להוציא לה את מכשיר ההנשמה והיא הצליחה לנשום בכוחות עצמה".

החובש - מוטי דהן (באדיבות המצלם)

מוטי דהן, אופנוען של 'איחוד הצלה', שהיה עד לסיפור מתאר ל'כיכר השבת' את מה שקרה: "דיווחו לי בגל על מחוסרת הכרה בתוך רכב. כשהגעתי למקום, תוך פחות מחצי דקה, אני רואה אישה כבת שישים ללא דופק וללא נשימה. אני מדווח בגל שמדובר על גברת מחוסרת הכרה ואני מתחיל החייאה.

"כשהגיע חובש נוסף הוא הצליח לחבר את הדפיברילטור שלו לגברת והיא קיבלה 3 שוקים של מכות חשמל עד להגעת ניידת הטיפול נמרץ והיא הובהלה לבית החולים".

"אני בקשר עם הבן שלה והבנתי שכרגע היא בהכרה, מדובר בנס רפואי מהדרגה הראשונה", הוא חותם בסיפוק.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר