מעצר העריק בנתב"ג

פלג ב'פלג' מכריז: בשעה 14:00 - הפגנה בירושלים

חלק מאנשי 'הפלג הירושלמי' צפויים לצאת בשעה 14:00 להפגנות בירושלים, בעקבות מעצרו בנתב"ג של תלמיד הישיבה אליעזר רובין. עדיין לא ברור האם כל הפלגים ב'פלג' ישתתפו (חדשות)

שאול כהנא | כיכר השבת |
הכתבה פורסמה ב-כ"א בתמוז תשע"ט | 24.07.19
הפגנה בירושלים. ארכיון (צילום: חיים גולדברג, כיכר השבת)

חלק מאנשי 'הפלג הירושלמי' צפויים לצאת היום (רביעי) להפגנות בירושלים, בעקבות מעצרו בנתב"ג של תלמיד הישיבה אליעזר רובין תושב קרית יערים.

רובין, נעצר בתחילת השבוע בעת שניסה לצאת מגבולות הארץ לקברי צדיקים באוקראינה. בביקורת הגבולות התברר כי הוצא נגדו צו איסור יציאה מהארץ, עקב סירובו להתייצב בלשכת הגיוס, הוא נעצר והועבר למשטרה הצבאית.

יצוין כי מדובר בתלמיד ישיבה מ'העדה החרדית', מבני הישוב הישן בירושלים.

כאמור, בעקבות מעצרו, פלג אחד, הקיצוני יותר, ב'פלג הירושלמי', הכריז על הפגנה שתתקיים בשעה 14:00 בצהריים בצומת כיכר השבת בירושלים.

אתמול התקיים דיון בבית המשפט הצבאי ביפו אך ההחלטה בעניינו נדחתה ליום ראשון. רבני ארגון 'גיבורי החיל' של 'העדה החרדית', ביקרו אותו אתמול בבית המעצר וכן ביקרו בבית המשפחה ביישוב קרית יערים טלזסטון.

יצוין עם זאת כי לא ברור האם כל הפלגים בתוך 'הפלג' ייצאו להפגנות. "ההודעה על ההפגנה יצאה מבית מדרשם של הקיצונים יותר", אומר לנו גורם בפלג.

זמן קצר לאחר פרסום הידיעה ב'כיכר השבת', הבהירו בפלג השני ב'פלג הירושלמי' כי ההפגנה מאורגנת על ידי ארגון 'גיבורי חיל' של הקנאים - בני הישוב הישן, וכי מדובר בתלמיד ישיבת ברסלב שאינו מתייצב, שהיה בדרכו לאומן ונתפס בגבול.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר