בראיון ל'כיכר'

החבר החרדי של בוריס ג'ונסון: הוא ציוני בדם

איש העסקים החרדי בני רוזנבוים, ממקורביו של בוריס ג'ונסון שנבחר אתמול לראשות ממשלת בריטניה, מספר כיצד הכיר אותו, על תמיכתו ביהודים ובמדינת ישראל ועל הברקזיט (עולם)

איציק אוחנה | כיכר השבת |
(צילום: באדיבות המצלם)

החבר החרדי של בוריס ג'ונסון, שנבחר אמש (שלישי) לראשות ממשלת בריטניה, במקום תרזה מיי שכשלה בתפקידה והתפטרה, מדבר.

כזכור, ג'ונסון ניצח בבחירות לראשות המפלגה השמרנית ומחץ את יריבו ג'רמי האנט בפער של 92 אלף קולות מול 46 אלף קול.

איש העסקים החרדי בני רוזנבוים המתגורר בגולדרס גרין בלונדון, וממקורביו של בוריס ג'ונסון, מספר בראיון ל'כיכר השבת' על הקשר של ראש הממשלה הנבחר עם הקהילות היהודיות והאהדה שלו לישראל.

"את בוריס ג'ונסון פגשתי כבר כמה וכמה פעמים. הכרתי אותו בעת שישב על כס ראש עיריית לונדון ובהמשך דרכו כשכיהן בפרלמנט ובתקווה גם בעתיד הקרוב כשייכנס (היום) לדאוניג 10 - המעון הרשמי של ראשי ממשלת בריטניה" , אומר רוזנבוים.

לדבריו: "הפעם הראשונה שנפגשנו, היינו קבוצה של צעירים ומבוגרים מהקהילה היהודית בלונדון, שעבדנו קשה עבורו בבחירות לראשות עיריית לונדון, וכאות הכרת הטוב, נפגשנו כדי להכיר את הנפשות הפועלות".

רוזנבוים מספר כי ג'ונסון ידוע כאוהב יהודים והוא 'ציוני' נלהב: "הוא התבטא מספר פעמים כי הוא ציוני בנשמתו. ג'ונסון התאהב בארץ ישראל הקדושה בעת שביקר בה לראשונה בקיבוץ בשנת 1984 ומאז ממשיך ומראה כלפי העם האנגלי והישראלי כי הוא תומך ישראל נלהב".

הוא מוסיף ומתאר כי "בכל מערכת בחירות הוא לא מפספס ביקור בשכונות היהודיות בלונדון, והיהודים מצידם מחזירים לו את אהבתם".

לגבי הברקזיט המפלגת את העם הבריטי אומר רוזנבוים: "תומכיו מקווים כי הוא יוציא את התוכנית לפועל וכי ייפרד מהאיחוד האירופי ב-31 באוקטובר, עם או בלי הסכם. יצויין, כי ג'ונסון היה הראיון מאחורי רעיון ההתנתקות וכעת הוא יהיה חייב להוציא את זה לפועל בדרכיו שלו".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר