הראיון המלא

ח"כ משה ארבל: ליברמן - כלב נובח לא נושך

הבחירות החוזרות; הבטחת הבחירות להעלאת שכר המינימום; ההסתה של איווט ליברמן וההבדל מיאיר לפיד והמתקפות של 'דגל' בפתח תקווה • ח"כ משה ארבל מדבר על הכל (אקטואלי)

ישי כהן | כיכר השבת |
(מנהל אולפן: אריאל ליבא)

הבחירות החוזרות; הבטחת הבחירות להעלאת שכר המינימום; ההסתה של איווט ליברמן וההבדל מיאיר לפיד והמתקפות של 'דגל' בפתח תקווה. ח"כ משה ארבל מדבר על הכל. הראיון המלא מתוך התוכנית 'ישי ורבינא בכיכר'.

כותרות הראיון:

בחירות חוזרות והבטחת הבחירות: "ש"ס ערוכה לקמפיין. הבטחת השר דרעי להעלות את שכר המינימום עברה אישור של כלכלנים בכירים.

"גם החברה החרדית תהנה ממהלכים שיצמצמו פערים בכל האוכלוסייה. דרעי שר פנים של כולם, בראיה ממלכתית ורחבה, תפיסה שיוצרת גם לאוכלוסייה החרדית מקום טוב יותר לחיות בו.

ההסתה של איווט: "ליברמן עשה מעשה חמור ברמה הערכית. צריך לעשות הכל כדי שהציבור יבין שליברמן גרר את המדינה לשיתוק מוחלט במשך שנה.

"אנחנו במערכת בחירות מתמשכת והיא יוצרת חוסר משילות. יש תהליכים בעלי השלכת רוחב לכל מדינת ישראל. לא יכול להיות מצב שתהליכים שמשנים את סדרי העבודה במדינה בפעילות עובדים בשבת ברשויות המקומיות ייעשו על ידי ראשי ערים.

הטענות של 'דגל' בפתח תקווה: "רואה את עבודתו של רמי גרינברג הוא עושה עבודה טובה מאוד. לא עוצם עיניים מביקורת, במכלול – מה שהשתנה בפתח תקווה זה שיפור פני העיר.

"אני מכבד את דגל התורה, הם שליחי ציבור ראויים, מצר על זה שהם באופוזיציה, זה תהליך שיקרה באופן הדרגתי. פתח תקווה הייתה מקום של דו קיום. הביקורת של דגל התורה על רמי גרינברג היא מוגזמת ולא עניינית.

טענות להדרה בחולון: "שדולת הנשים בישראל מבקשת לבטל הפרדה בספרייה העירונית. מנסים לשנות את אורחות חיינו. הפניה של שדולת הנשים תוביל את ההורים להצביע ברגליים, השדולה עצמה מייצרת הדרה וגורמת את ההיפך".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר