מוות בעריסה

טרגדיה בב"ב: פעוטה בת חודשים נפטרה

כוחות הצלה הוזעקו הבוקר לבית משפחה חרדית בבני ברק, לאחר שביתם בת חודשיים וחצי לא התעוררה • לאחר מאמצי החייאה, בצער רב, נאלצו לקבוע את מותה (ברוך דיין האמת)

קובי רוזן | כיכר השבת |
אילוסטרציה (צילום: shutterstock)

כוחות הצלה הוזעקו הבוקר (חמישי) לבית משפחה חרדית בבני ברק, לאחר שביתם בת חודשיים וחצי לא התעוררה משנתה. לאחר מאמצי החייאה, בצער רב, נאלצו לקבוע את מותה.

מוישי קרויזר, חובש באיחוד הצלה סיפר הבוקר: "יחד עם חובשים נוספים ביצענו בה פעולות החייאה ממושכות בנסיון להציל את חייה. למרבה הצער נקבע מותה בבית החולים תל השומר אליו פונתה תוך כדי המשך פעולות החייאה במצב אנוש. לדברי בני המשפחה הפעוטה לא התעוררה משנתה".

אפי פלדמן ראש סניף איחוד הצלה בבני ברק הוסיף כי "עקב אופי האירוע הוזעקו למקום צוותי חוס"ן היחידה לעזרה ראשונה נפשית של איחוד הצלה. ע"פ המסתמן מדובר בתסמין של מוות בעריסה".

נפתלי בינדר וניסים אברג'יל - חובשים בארגון הצלה שהגיעו במהירות למקום, סיפרו: "התינוקת בת החודשיים נמצאה בעריסתה כשהיא מחוסרת הכרה וללא דופק ונשימה. התחלנו בפעולות החייאה בסיוע חובשים ופראמדיקים של מד"א והיא פונתה תוך כדי פעולות החייאה לבית החולים שניידר בפתח תקווה שם נאלצו הרופאים לקבוע את מותה".

כזכור, שלשום, פעוט חרדי נחנק למוות, תוך כדי משחק בביתו בערד. האסון אירע בביתה של משפחה חרדית, מחסידי גר המתגוררים בעיר ערד.

יורם כהן, חובש באיחוד הצלה שהשתתף בפעולות ההחייאה, מתאר: "יחד עם צוות ניידת טיפול נמרץ, ביצענו בפעוט פעולות החייאה ממושכות, בניסיון להציל את חייו".

"למרבה הצער נקבע מותו בתום מאמצי ההחייאה. סיפרו לנו, כי הפעוט נחנק במהלך משחק בביתו", הוסיף החובש.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר