מימין לליכוד

התוכנית של שקד: הקמת מפלגה רפובליקנית גדולה

שקד טוענת כי הסכימה להתפשר על הדרישה לריצ'רץ' בהרכב הרשימה וכי כעת הכדור נמצא בידיים של איחוד מפלגות הימין. "הציבור לא יסלח למי שלא יאפשר אחדות בימין", אמרה (ארץ)

(צילום: Tomer Neuberg/Flash90)

השרה לשעבר איילת שקד, העומדת בראשות מפלגת הימין החדש, אמרה היום (חמישי) בהצהרה לתקשורת כי הם התפשרו על דרישותיהם, והכדור נמצא בידיים של איחוד מפלגות הימין.

"אחדות בימין זה צו השעה. אני חושבת שהציבור לא יסלח למי שלא יאפשר את זה. אנחנו מבינים את זה", אמרה שקד.

לדבריה, "התפשרנו כבר גם על דרישת הריצ'רץ', הכדור נמצא עכשיו בידיים של איחוד מפלגות הימין. אני קוראת להם להסכים להצעת וללכת ביחד כמה שיותר מהר".

היא הסבירה כי "העניין דחוף מכיוון שבכוונתי, אם האיחוד הזה יתאפשר, להמשיך ולבצע איחודים נוספים של כל מפלגות הימין ולהקים מעין גוש ימין, מפלגה רפובליקנית גדולה, עם מנעד רחב של דעות מימין לליכוד".

כאשר נשאלה על חיבור עם עוצמה יהודית אמרה: "אני רואה את עוצמה כחלק מהאיחוד הגדול וגם את מפלגת זהות. המטרה שלי היא להקים גוש גדול של כל הימין האידיאולוגי".

בהתייחסות לאיחוד היום בשמאל הישראלי, ציטטה את תגובתו הקבועה של ראש הממשלה בנימין נתניהו, "כמו שנאמר, אני לא מתערבת באיך השמאל מחלק את הקולות שלו".

שקד הוסיפה, "החיבורים בשמאל הם עניינם בלבד, הם יעשו את מה שהם חושבים שנכון להם. המטרה שלנו בימין זה שאף קול לא יילך לאיבוד ולהצליח להקים ממשלה עם 61 מנדטים לפחות".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר