'ישי ורבינא בכיכר'

שמעון ריקלין, 'עוקץ המטפחות', ח"כ ארבל ודבר הפרשנים

שמעון ריקלין על השאלה האם שלטון נתניהו לקראת סיום; ח"כ משה ארבל על ההסתה של איווט; ח"כ יברקן על המפץ בשמאל וההסתה של לפיד; יהודה אזרד על 'עוקץ המטפחות' והפרשנים (TV)

ישי ורבינא בכיכר | כיכר השבת |
(מנהלי אולפן: אריאל ליבא ויוחנן בלייך)

אתם צופים בתכנית האקטואליה המרכזית מבית 'כיכר השבת' - "ישי ורבינא בכיכר" - אותה מדי שבוע, ביום חמישי, מגיש ישי כהן, ועורך אבי רבינא. .

אורחים באולפן

העיתונאי שמעון ריקלין, איש הימין ומקורבו (לשעבר?) של ראש הממשלה נתניה, מתייחס לשאילה האם שלטונו נמצא לקראת סיום, לשמפניות ולסיגרים של ביבי, לאי האימון במערכת המשפט ולטענה כי הימין השתלט על התקשורת.

ח"כ משה ארבל, ש"ס, מדבר על המתקפות של אביגדור ליברמן, אותו הוא מגדיר 'כלב נובח לא נושך', על המתקפות של 'דגל התורה' נגד ראש עיריית פתח תקווה ועל קמפיין הבחירות של המפלגה.

'עוקץ המטפחות': העסקן הרב יהודה אזרד, שחשף את הפרשה, ידבר על השיטה של החשוד בעוקץ - באמצעותה הצליח לעקוץ על פי החשד יותר מארבעים אברכים ירושלמים.

ח"כ גדי יברקן, ('כחול לבן') מתייחס למפץ הטרי בשמאל, לתקווה כי המפלגות החרדיות יצטרפו לממשלה בראשות בני גנץ ראש מפלגתו, להסתה של עמיתו יאיר לפיד ולפוליגרף של ח"כ עומר ינקלביץ' חברת המפלגה.

פאנל פרשנים

פאנל הפרשנים, והערב עם העיתונאים יוסי אליטוב ושמעון ברייטקופף, על האיחוד בשמאל, על המנדטים של ליברמן ועל האפשרות כי החרדים בדרכם לאופוזיציה.

סיכום שבוע

בסיום התוכנית, מגיש עורך התוכנית אבי רבינא את חמש הכתבות הנצפות ביותר השבוע ב"כיכר השבת".

'ישי ורבינא בכיכר', מדי יום חמישי בשעה 19:00 ב"כיכר השבת".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר