מעצרם הוארך

החרדים החשודים בסחר בסמים מסרו גרסאות סותרות

במהלך הדיון היום טען נציג המשטרה כי יש צורך בהשלמות חקירה, כאשר מנגד, עורך הדין המייצג את החשודים טען כי אחד מהם רק סייע בניסוח חוזה שכירות, והשני התגרש (בארץ)

חיים גולדברג | כיכר השבת |
החשודים, בהארכת מעצרם - היום (צילום: חיים גולדברג, כיכר השבת)

בית משפט השלום בירושלים החליט היום (חמישי) להאריך בארבעה ימים את מעצרם של שני החרדים, תושבי שכונת רמות בירושלים, החשודים בגידול ובסחר בסמים.

נציג המשטרה, רס"מ שי מנדל, מסר בפתח הדיון כי הם מבקשים הארכת מעצר של שישה ימים נוספים, לאחר שבמהלך החקירה התחזק החשד הסביר לביצוע עבירות גידול סמים.

הוא הוסיף כי בחקירתם, מסרו המשיבים גרסאות סותרות אחת את השנייה, וגרסאות שלא מתיישבות עם חומרי החקירה, ולצורך המשך חקירה, נדרשות עוד 20 פעולות חקירה בחשודים.

מנגד, עו"ד שלום בן שבת, המייצג את החשודים טען בפני בית המשפט כי קיים אדם נוסף, בעל הבית של מקלט הבניין, והוא זה שהשכיר את המקום לאדם שלישי.

מי שניסח את החוזה, הוא מי שמכונה משיב 1, הצליח להביא עדויות של שכנים בבניין כי סייע גם להם מספר פעמים בעבר בניסוח חוזים.

עורך הדין הוסיף כי מדובר באדם מעל גיל 40, נעדר כל עבר פלילי, וכי אין כל חשד שינסה לשבש הליכי חקירה, מה עוד שאין בידי המשטרה כל ממצא פורנזי בדמות דנ"א שלו בזירה.

לגבי משיב 2 טען עורך הדין כי מדובר באדם שהתגרש לפני שבועיים וילדיו נמצאים אצל אמא שלו, ולכן ביקש מבית המשפט להורות על שחרורם.

השופט ירון מינטקביץ קבע בסופו של דיון כי נותרו מספר פעולות חקירה שהחשודים עלולים לנסות לשבש, וכן כי אופי המעשים מקים עילת מסוכנות.

עם זאת, בשל העובדה כי כמות הסם שנתפסה אינה גדולה ואין לחשודים עבר פלילי, החליט להאריך את מעצרם בארבעה ימים בלבד.

עורך הדין שלומי בן שבת המיצג את החשודים מסר ל'כיכר השבת': "מרשיי דוחים בשתי ידיים כל קשר לחשד המיוחס להם. במסגרת הדיון היום אישר נציג המשטרה כי החשד המיוחס למרשיי בדבר סחר בסמים לא התחזק ולמעשה אף נחלש. לטעמנו, כך יהיה בסופו של יום גם בנוגע לחשד של גידול הסמים".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר