'הכיתי - וברחתי'. צפו

הצעיר שהיכה ב'אגרופן' מפגינים חרדים נעצר בידי שוטרים

הצעיר שתועד השבוע על ידי צלם 'כיכר השבת' כשהוא מכה באכזריות מפגינים חרדים - באמצעות 'אגרופן' - נעצר הלילה בידי המשטרה, בעת שהגיע להפגנה נוספת של קיצונים בירושלים (חרדים)

חיים גולדברג | כיכר השבת |
התקרית הקשה (צילומים: חיים גולדברג, כיכר השבת)

במהלך הפגנת קיצונים הלילה (מוצ"ש) בכיכר השבת בירושלים, עצרה המשטרה את הצעיר שתועד מכה באכזריות מפגינים חרדים, לפני מספר ימים.

כזכור, בעיצומה של הפגנה במחאה על מעצר עריק, ביום רביעי האחרון, התרחשה תקרית אלימה וחריגה, כאשר צעיר חובש כיפה היכה מפגינים בעזרת אגרופן.

הוא הגיע למקום עם אגרופן על אצבעות כף ידו, והתחיל להכות באלימות רבה את המפגינים, עד שהביא לפציעתם של שלושה אנשים.

שניים מהפצועים היו מפגינים, והפצוע השלישי היה בחור שניסה אף הוא לפזר את המפגינים - שחסמו את הכביש והפריעו לתנועה במשך זמן רב.

המעצר

הלילה כאמור הוא נעצר, זמן קצר לאחר שהבחין בצלם 'כיכר השבת' חיים גולדברג, שתיעד את מעשיו הקשים.

ל'כיכר השבת' נודע, כי בתחקור ראשוני הודה הצעיר בפני השוטרים כי הוא אכן זה שהיכה מפגינים בראשם באמצעות אגרופן, ואף שחזר: "לקחתי מחבר שלי את האגרופן, נתתי איתו מכות לאנשים - וברחתי".

יצוין, כי גם ההפגנה הערב היא על אותו רקע: מעצר העריק מצה"ל, צעיר חרדי שנתפס לפני כשבוע בנמל התעופה בן גוריון.

מהמשטרה נמסר כי "במהלך מחאה שהתקיימה ביום 24.7, הגיע למקום חשוד שתקף באמצעות אגרופן 3 אנשים שהיו במקום. בעקבות אירוע התקיפה פתחו חוקרי המשטרה בחקירה מהירה וממוקדת שבמהלכה התבררה זהותו של החשוד, והלילה במהלך מחאה שהתקיימה בכיכר השבת בירושלים אותר החשוד על ידי השוטרים שפעלו במקום והוא נעצר לחקירה. היום, יובא החשוד (בן 18 תושב ירושלים) לדיון בפני בית המשפט".

ההפגנה בכיכר השבת, הלילה (צילום: חיים גולדברג, כיכר השבת)

במשטרה ציינו כי "משטרת ישראל רואה בחומרה עבירות אלימות בכלל, ובייחוד כאשר מבוצע שימוש באמצעים שונים ובמקרה זה אגרופן, העלולים לגרום לפציעות קשות. נגד מי שמעורב במעשים אלו אנחנו מתכוונים לפעול למיצוי מלוא הדין".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר