פרסום ראשון

"האב המתעלל" חתם על הסדר טיעון מיקל

הפרשה שהתפוצצה לפני ארבעה חודשים, כש-12 ילדים העידו במשטרה נגד אביהם שהתעלל בהם לאורך שני עשורים, מסתיימת בחתימה על הסדר טיעון, בדרך לעונש מופחת (חרדים)

אלי רוטמן | כיכר השבת |
אילוסטרציה (צילום: יונתן זינדל, פלאש 90)

פרסום ראשון: האב שהואשם בתקיפת 12 ילדיו, הגיע להסדר טיעון עם הפרקליטות, במסגרתו הוא הודה בשלושה מקרים בלבד מתוך מסכת ההתעללות שיוחסה לו.

אירועי התקיפה בהם הודה לאחרונה האב, תושב ירושלים, כוללים בין היתר הכאת שניים מילדיו באמצעות מקל.

כזכור, לפני כארבעה חודשים הותרה לפרסום הפרשה, במסגרתה נחשד האב בהתעללות סדרתית בילדיו. כתב האישום שהוגש לאחר מכן פירט כיצד הוא היכה את הילדים לאורך כ-20 שנה, תוך שימוש במספריים וגרימת חתכים בידיהם.

שנים עשר הילדים, הם אלו שחשפו את הפרשה, כאשר הגיעו לתחנת המשטרה ומסרו בזה אחר זה עדויות קשות ומצמררות. "החוקרים נחשפו לעדויות שגוללו בפניהם 12 מילדיו, בחשד למסכת התעללות ופגיעה פיזית ונפשית על ידי האב", נכתב אז בהודעת המשטרה.

אלא שמאז הגשת כתב האישום בפרשה, פתח סניגורו של האב, עו"ד דוד הלוי, במגעים עם הפרקליטות, בניסיון להגיע להסדר טיעון מיקל עבור מרשו.

לאחרונה כאמור, כך נודע ל'כיכר השבת', הצדדים אכן חתמו על הסדר טיעון, בעקבותיו תוקן כתב האישום, כך שרוב המקרים המזעזעים שפורטו בו, הוצאו מהאישום הסופי.

עוד נודע, כי האב צפוי ככל הנראה להשתתף בהמשך בהליך טיפולי, וכי יוסכם על אופי ענישה שלא יוביל אותו לסיים את ההליך מאחורי סורג ובריח.

עו"ד דוד הלוי, סניגורו של הנאשם, סירב להתייחס לפניית 'כיכר השבת' בענין ולמסור את תגובתו.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר