"יאיר מזלם"

יאיר נתניהו חגג יום הולדת וצייץ את ברכת הרבי

לציון יום הולדתו, צייץ בנו של ראש הממשלה בנימין נתניהו מכתב ברכה שקיבלו הוריו מהרבי מליובאוויטש לאחר הולדתו. הרבי הוסיף בכתב ידו: "ויאיר מזלם" • המכתב המלא (ברנז'ה)

יאיר טוקר | כיכר השבת |
נתניהו עם הרבי מליובאוויטש (צילום: באדיבות חברת המדיה החב"דית JEM)

יאיר נתניהו, בנו של ראש הממשלה בנימין נתניהו, צייץ היום (ראשון) לעשרות אלפי עוקביו ברשת החברתית טוויטר, את מכתב הברכה ששיגר הרבי מליובאוויטש להוריו, בנימין נתניהו, לאחר הולדתו.

לאחר הברכה המסורתית כי "כשם שהכניסוהו לברית כן יכניסוהו לתורה ולחופה ולמעשים טובים, ויגדלו ביחד עם זוגתו תחי' מתוך הרחבה, הוסיף הרבי בכתב ידו: "ויאיר מזלם".

בסוף השבוע, בראיון שהעניקה שרה נתניהו לעיתון כפר חב"ד, סיפרה על המכתב: "כשנולד בננו יאיר קיבלתי מהרבי ברכה אישית, שהיו בה כמה מילים בכתב ידו: 'ויאיר מזלם'. לרוב התרגשותנו, הברכה הגיעה אלינו באופן אישי ממש, על ידי דוד נחשון, בזמן הברית עצמה".

"זה היה מרגש מאוד. וכמובן הברכות שנתן הרבי לבעלי והאמונה שהוא נתן בו בתור מנהיג, היו דבר מרגש ביותר. הראייה של הרבי היא ראייה לטווח רחב מאוד, מתוך המון תעצומות נפש. אינני חושבת שיש שני לו".

באופן כללי, על הקשר של בעלה, ראש הממשלה בנימין נתניהו לרבי מחב"ד סיפרה שרה בראיון: "מהרגע שבו הכרתי את בעלי ידעתי על הקשרים שלו עם הרבי. ראיתי את הסרטונים, שבהם תועדו מפגשיו עם הרבי, שמעתי על הפגישות המרתקות כל כך ושמעתי את הצד שלו, על ההתרגשות ועל ההערכה העצומה שלו לרבי".

היא הוסיפה, "אנחנו אוהבים מאוד את חב"ד ויש בינינו קשר מיוחד, החל מהקשר האישי והמיוחד שהיה לבעלי עם הרבי. ואני חייבת לספר שבעלי, במשרדים ובבית, קובע בדרך כלל תמונות אישיות שלנו ושל הילדים, אבל התמונה הנוספת היחידה שיש לו גם בבית וגם במשרד, זו תמונה שלו עם הרבי. וזה אומר הרבה ומשמש באמת סמל לאהבה וההערכה העצומות שלו, גם לרבי אבל גם לכל האנשים הנפלאים האלה, אנשי חב"ד, שהם חלק נהדר בעם ישראל".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר