אחרי חתימת ההסכם

בליכוד תוקפים את האיחוד: "סכנה לשלטון הימין"

במפלגת הליכוד טוענים כי ללא איחוד עם עוצמה יהודית וזהות, הימין המאוחד מסכן את המשך שלטון גוש הימין. גם בעוצמה יהודית תקפו, והודיעו על איחוד צפוי עם נעם (פוליטי)

ישי כהן | כיכר השבת |
(צילום: דוברות)

שעה קלה לאחר הודעת ראשי 'הימין המאוחד', ב'ליכוד' תקפו את האיחוד וטענו כי מדובר באיחוד פיקטיבי המסכן את שלטון הימין.

לדברי גורמים בליכוד, "זה איחוד פיקטיבי אם לא מכניסים לתוכו את כל המפלגות מימין. אם בכך נגמר המהלך, כשמנגד המפלגות הערביות מאוחדות, גוש הימין בסכנה וודאית לאיבוד השלטון".

"בנט, שקד וסמוטריץ' השאירו בכוונה בחוץ 5-6 מנדטים לגוש הימין - והם מסכנים במודע את המשך שלטון הימין. עדיין לא מאוחר מדיי לתקן את הטעות המסוכנת הזאת".

כמו כן, לאחר שב'ימין המאוחד' הבהירו כי צירוף של 'עוצמה יהודית' לאיחוד ידרוש שריון בליכוד, במפלגת השלטון הבהירו: "הליכוד כבר מיצה את מכסת האיחודים שלו בחבירה עם כחלון. לא יהיו יותר שיריונים בליכוד".

בתוך כך, ב'עוצמה יהודית' תקפו את האיחוד ואמרו: "בשבועות האחרונים התנהל משא ומתן בין פלגי הבית היהודי. הסכמה שניתן היה להגיע אליה תוך שעתיים לקחה שבועות ארוכים משיקולי אגו ומיקומים. גם בימים האחרונים שמענו על ויכוח עקרוני וחשוב: מי יוצב במקום התשיעי, ואנו "שמחים" ששני חלקי הבית היהודי הצליחו להגיע להסכמות כיסאולוגיות".

לדבריהם, "עוצמה יהודית לא קשורה בשום דרך להסכמים אלו, ואין בין נציגי המפלגה כל הסכם עם הליכוד או הבית היהודי "המאוחד". הערב תאשר מזכירות המפלגה את הסכם העקרונות שסוכם עם מפלגת נעם, ואנו מציעים למי שמבקש שריון בליכוד - להצטרף לליכוד: הגיע הזמן שיפסיקו לנסות להשיג שריונים על הגב שלנו".

כזכור, בהודעת 'הימין המאוחד' נאמר: "שילוב אנשי עוצמה יהודית ושאר מפלגות הימין ברשימה ייעשה על בסיס שריון/ים בליכוד, בהתאם לדרישת איתמר בן גביר ובהמשך לסיכום שהושג בבחירות האחרונות".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר