פונה לבית החולים

בגן: פעוט נכווה מחומר כימי; המשטרה חוקרת

הורים אספו את ילדם מגן ילדים בשכונת רמות, והבחינו בדרך לביתם בגבעת זאב כי הוא מתנהג באופן מוזר והזעיקו את כוחות ההצלה, שגילו כי נשפך עליו חומר כימי ופינו אותו (ארץ)

קובי רוזן | כיכר השבת |
(צילום: Noam Revkin Fenton/Flash90)

תינוק כבן שנה נכווה היום (שלישי) כתוצאה מחומר כימי שנשפך עליו, והוא פונה לבית החולים הדסה עין כרם כאשר מצבו מוגדר בינוני.

כאשר הגיעו הורי הילד לאסוף אותו מהגן בשכונת רמות, שמה לב האמא כי הוא נכווה. הגננת הסבירה כי הוא שפך על עצמו חומר כלשהו.

האמא החלה בנסיעה לביתה בשכונת גבעת זאב, אך כבר באמצע הדרך שמה לב כי הוא מתנהג מוזר, והזעיקה את כוחות ההצלה שמיהרו להגיע למקום.

משה מזרחי חובש באיחוד הצלה סיפר, כי "בסיוע פרמדיק מתנדב באיחוד הצלה, תוך ייעוץ טלפוני עם המרכז הארצי למידע בהרעלות שבבית החולים רמב"ם בחיפה הענקנו סיוע ראשוני לפעוט ברכב הוריו כשהיה בדרכו לגבעת זאב לאחר שהוריו אספו אותו מהמטפלת בשכונת רמות".

"לאחר מכן הוא פונה בניידת טיפול נמרץ להמשך קבלת טיפול רפואי בבית החולים הדסה עין כרם בירושלים".

מדוברות בית החולים נמסר: "אל חדר מיון ילדים פונה תינוק כבן שנה אשר נכווה מחומר כימי (ייתכן וחומר ניקוי). התינוק סובל מכוויות בפניו, בחזה ובבטן. מצבו בינוני, בהכרה מלאה, יאושפז לטיפול ותמיכה במצבו".

מדוברות משטרת ירושלים נמסר כי "במשטרה התקבל דיווח מאזור רמות בירושלים על פעוט כבן שנה וחצי שעל גופו נמצאו סימני חבלה וזאת בסיום היום בפעוטון בו שהה. הקטין פונה לטיפול רפואי. נפתחה חקירת משטרה".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר