ראש בראש

איווט ליברמן דורש את התיקים של דרעי וליצמן

ישראל ביתנו הודיעה היום כי תדרוש גם את תיקי הפנים והבריאות, כאשר לשר הבריאות הם מייעדים את פרופ' ליאוניד אידלמן, אשר יחסיו עם סגן השר ליצמן לא היו תקינים (פוליטי)

יוני גבאי | כיכר השבת |
(צילום: Miriam Alster/FLASH90)

יו"ר מפלגת ישראל ביתנו, ח"כ אביגדור ליברמן אומר הערב (שלישי) כי מפלגתו תדרוש במשא ומתן הקואליציוני, בנוסף לתיקי הביטחון והקליטה, את משרדי הפנים והבריאות.

המדובר במשרדים המוחזקים כיום על ידי השר אריה דרעי ועל ידי סגן השר יעקב ליצמן. המועמד של "ישראל ביתנו" לתפקיד שר הבריאות הוא פרופ' ליאוניד אידלמן, כשר מקצועי שאינו מכהן כחבר כנסת.

אידלמן, בעברו יו"ר הסתדרות הרופאים, התפרסם בזכות חילופי העקיצות בינו לבין סגן השר ליצמן, והיחסים ביניהם לא היו טובים.

ליברמן הוסיף כי "ישראל ביתנו" תדרוש שכל סיוע למערכת החינוך החרדית תותנה בלימודי ליבה, ואת פירוק המועצות הדתיות והקמת מחלקות לשירותי דת בכל רשות מקומית, במקום המועצות.

איווט המשיך כי "ישראל ביתנו" תפעל להפעלת תחבורה ציבורית בשבת, נישואים אזרחיים וגיור על ידי רבני ערים כחלק מהדרישות בהסכמים הקואליציוניים. בנוסף נפעל לביטול חוק המרכולים.

בהתייחסות פוליטית אמר כי במהות, אין שוני בין "הליכוד" לבין "כחול לבן", לכן המפלגה הראשונה, שתודיע שהיא תומכת בהקמת ממשלה לאומית רחבה, עליה נמליץ לנשיא המדינה. במידה ואף אחת מהמפלגות לא תתחייב על כך לא נמליץ על אף אחת לנשיא.

ליברמן הדגיש בנאומו ש"ישראל ביתנו" תשב אך ורק בממשלה לאומית רחבה הכוללת את "ישראל ביתנו", "הליכוד" ו"כחול לבן".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר