מרבים שלום

טוקר: "אם דרעי וישי יתאחדו - אצביע ש"ס"

שדר הרדיו פרסם את מספר הטלפון של אלי ישי בקריאה לאריה דרעי להרים אליו טלפון ולהשלים. בשיחה עם 'כיכר השבת' הסביר את שלושת השיקולים העיקריים שלו (ברנז'ה)

איציק אוחנה | כיכר השבת |
(צילום: באדיבות המצלם)

יממה לסיום מועד הגשת הרשימות לכנסת, פרסם הצהריים (רביעי) שדר הרדיו מנחם טוקר בחשבון הטוויטר שלו את מספר הטלפון של יו"ר 'יחד' אלי ישי וצירף קריאה ליו"ר ש"ס השר אריה דרעי להתפייס ולהתאחד עם ישי.

"‏לכבוד ידידי, השר אריה דרעי היקר", כתב טוקר בטוויטר, "המספר של אלי ישי הוא:0506667667. בשם המון מאזינים שלי ובשמי הקטן, עשה מעשה ראוי לימי בין המצרים ותתפייסו".

בהמשך כתב טוקר כי הוא מתחייב להצביע ש"ס במידה ויתעלו על עצמם ויתאחדו.

טוקר מיודד עם אלי ישי ואריה דרעי במשך שנים. הפילוג הספרדי מכאיב לו והוא מאמין שעכשיו ישנה באמת הזדמנות להתאחד, בפרט שהיהדות החרדית נמצאת במצוקה ויש חשש גדול מהצלחת יו"ר 'ישראל ביתנו' אביגדור ליברמן, ושהמפלגות החרדיות לא יצליחו לשחזר את ההצלחה הגדולה מהבחירות האחרונות.

בשיחה עם 'כיכר השבת' אומר מנחם טוקר: "אני עושה את זה משלושה שיקולים מרכזיים:

1 - אחדות, אני אוהב את שניהם הם אנשים טובים, אני נתקל הרבה פעמים במאזינים שאומרים שהם רוצים שלום בציבור הספרדי ובאמת לא מובן לי הסיפור הזה שיש מחלוקת דווקא בימים אלה על קישקושים ושטויות.

2 - כולם מכירים את חיבתי הרבה לבנימין נתניהו, אני חושב שבעת הזאת כמה שיש יותר אחדות במגזר שיכול לאבד הרבה קולות שילכו לטובת ביבי, זה חשוב.

3 - אין ספק משיקולי רייטינג".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר