יש דיל?

פרץ VS ליברמן: קואליציה תמורת נשיאות?

יו"ר מפלגת ישראל ביתנו טען כי עמיר פרץ יצטרף לממשלת נתניהו בתמורה לתמיכה במועמדותו לנשיאות המדינה. במפלגת העבודה תקפו את איווט: "מומחה לקומבינות" (ארץ)

יוני גבאי | כיכר השבת |
(צילום: Uri Lenz, Noam Moskowitz/Flash90)

אביגדור ליברמן, יו"ר מפלגת ישראל ביתנו, טען בפוסט שפרסם היום (חמישי) בעמוד הפייסבוק שלו, כי מפלגת העבודה-גשר תצטרף לקואליציית נתניהו, בתמורה לתמיכה במועמדותו של עמיר פרץ לנשיאות המדינה.

"ברור לי מעל ומעבר לכל ספק שיש עסקה סגורה בין נתניהו לעמיר פרץ על הצטרפות מפלגת העבודה לקואליציית הלכה של נתניהו מיד לאחר הבחירות", כתב ליברמן.

איווט טען כי "התמורה היא תמיכתו של נתניהו בעמיר פרץ בהתמודדות לנשיאות. שני הצדדים יכולים להכחיש את דבר העסקה מהיום עד ה- 17 בספטמבר, אבל כל בר דעת שרואה את ההתנהלות של הצדדים".

ממפלגת העבודה-גשר נמסר בתגובה: "ליברמן הוא המומחה מספר אחת לעסקאות אפלות. לא נשב עם נתניהו ולא ננהל מו"מ עם נתניהו. נקודה".

"ברור לחלוטין שגם ליברמן וגם נתניהו רואים את מגמת הזרימה של אנשי ימין לעבודה גשר. היה ראוי למלבין של נתניהו לאורך כל השנים שיצתנע קצת, אבל הוא המומחה לקומבינות ולעסקאות מפוקפקות ולכן הוא ממציא מעשיות שלא היו ולא נבראו. אם נחליט על עסקאות כאלה נדע לפנות למומחה מספר אחד לעסקאות אפלות.

במפלגה הוסיפו, "הציבור יודע למי להאמין והוא מאמין לנו ולא לשקרים של ליברמן. מציעים לליברמן להסתכל על הדבשת שלו. העבודה גשר לא תשב עם נתניהו. נקודה".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר