הסתה בטבריה

המועדון נשרף - ורון קובי רומז שהדתיים אשמים

שריפה גדולה שפרצה הלילה במועדון בטבריה הביאה את ראש העיר רון קובי לרמוז נגד הדתיים בעיר, למרות שבמהלך החקירה מתברר כי מדובר בהצתה על רקע פלילי (אקטואליה)

שאול כהנא | כיכר השבת |
רון קובי (צילום: Yonatan Sindel/Flash90)

שריפה גדולה פרצה הלילה (חמישי) במועדון מול קבר רבי מאיר בעל הנס בעיר טבריה. לוחמי האש הוזנקו לאירוע והשתלטו על הלהבות ופתחו בחקירה יחד עם המשטרה, במהלכה התחזק החשד כי מדובר בהצתה מכוונת.

בשעות הבוקר, נעצר חשוד במעורבות באירוע, תושב טבריה בשנות ה-20, ולדברי המשטרה צפויים מעצרים נוספים. באירוע לא היו נפגעים שכן המקום היה סגור בעת פרוץ השריפה אך נזק כבד נגרם למקום.

החשוד יובא הבוקר לדיון בבקשה להאריך את מעצרו בבימ"ש השלום בנצרת.

מפרטים ראשונים עולה כי כפי הנראה אין חשד להצתה על רקע פוליטי והכיוון הוא דווקא סכסוך עסקי עם מעורבות עבריינים, אך ראש עיריית טבריה רון קובי פתח בשידור חי בו אמר כי אמנם יש אומרים כי מדובר בעבריינים אבל כנראה זה גם וגם, כשהוא מרמז מי לדעתו האשמים בכך.

"לילה שחור עבר על טבריה", כתב קובי, "הצתה נוראית של הסלינה, המועדון הטוב בצפון. כוחות אופל של עבריינים ודת בפעולת תג מחיר? אלימות? אנחנו לא נוותר, טבריה לא תחזור לעידן החושך. חייבים פה 1000 שיתופים כדי שהציבור יבין שאסור להכנע לכפייה החרדית במדינה שמגבה את עצמה בעבריינים!!!".

קובי הוסיף והאשים כי "לפני שבוע הם שרפו אופנוע בגלל שפתחנו את החוף הנפרד בשבת. אלו אנשים של אמונות טפלות, הם אחראים על האופל בטבריה, המקום הזה פתוח בסוף שבוע וזה לצנינים בעיניהם. הם שרפו לי את הבית ורכבים ועכשיו את המועדון".

חבר המועצה לשעבר רפאל טרבלסי אומר ל'כיכר השבת' כי "לאחר בדיקה מול דוברות משטרת ישראל וגורמי חקירה בכירים במחוז הצפוני, בניגוד מוחלט לרמזים שראש עיריית טבריה רון קובי מנסה לרמוז בנושא שריפת מועדון הסלינה הלילה, אני מבקש להבהיר חד משמעית: החשוד העצור הינו עבריין שהיה קשור לקטטה שפורסמה לפני כמה ימים ולא קשור בכלל לענייני הפוליטיקה או דת כפי שמנסה לצייר מציאות מדומה רון קובי.

"לצערי שוב בוחר ראש העירייה להשתמש בעיר טבריה כקלף פוליטי למען קידומו האישי והפוליטי וממש לא אכפת לו מי ניפגע בדרך. החשוד יובא בזמן הקרוב להארכת מעצר בפני שופט ורק שם יקבע אם יהיה ניתן לפרסם את שמו של העצור והמניע הפלילי המובהק למקרה הנחקר".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר