בן 23, מברכפלד

לאחר התחזקות: ישראל כספרסקי טבע למוות בבור המים

ישראל מאיר כספרסקי, בן 23, ממודיעין עילית - הוא הבחור שנמצא אמש בבור מים סמוך לעיר, בו טבע לפני שבוע. לאחרונה התחזק דרך ברסלב והקפיד על תפילות וטבילה (חדשות)

אלי רוטמן | כיכר השבת |
מאמצי החילוץ - של ישראל מאיר ז"ל (צילום: מושי וינר, זק"א)

ישראל מאיר כספרסקי, תושב שכונת ברכפלד במודיעין עילית, בן 23, הוא הבחור שנהרג לאחר שטבע בבור מים בסמוך לעיר מודיעין עילית.

המנוח ז"ל התחזק לאחרונה דרך חסידות ברסלב והקפיד מאוד על תפילות בבית הכנסת. כחלק מההתחזקות, נהג ללכת ולטבול במקוואות ומעיינות מים.

לפי הערכות של גורמי המקצוע, לאחר שהושלם הזיהוי של הגופה, לפני כשבוע - ככל הנראה בערב השבת האחרונה, הוא נכנס לבור המים כדי לטבול ומסיבה שעדיין אינה ברורה, נפל ולא הצליח לצאת וכך מצא את מותו בטביעה.

חברו של המנוח, אפי גרין, מספר עליו בשיחה ל'כיכר השבת': "הוא התקרב לרבי נחמן, והיה שר עם ילדים ברחוב בשמחה. הקפיד על שמירת העיניים, היה הולך כל הזמן עם 'התיקון הכללי' ביד, וגם מחלק אותו לאנשים".

"הוא פשוט גמר את ה'תיקון' שלו", אומר אפי בצער עמוק. "מרוב שישראל היה זך וטהור, הוא גם נפטר במקום זך וטהור. זה עצוב, הוא עבר המון בחיים - ואחרי הכול, בשנתיים האחרונות הלך בשמחה תמיד".

הלוויתו של ישראל מאיר כספרסקי ז"ל תתקיים בשעה 18:30 בבית העלמין ירקון. אוטובוס ייצא מבית הוריו, ברחוב רבי עקיבא 16 במודיעין עילית, בשעה 17:30.

ישראל כספרסקי ז"ל (מתוך פייסבוק)

כפי שדווח מוקדם יותר ב"כיכר השבת", רק בשעות הבוקר, לאחר כשמונה של פעילות, הצליחו כוחות ההצלה, משטרה וזק"א לחלץ את גופתו של כספרסקי ז"ל, מבור המים הצר הסמוך לעיר מודיעין עילית, שם טבע.

ילדים ששיחקו אמש, בסמוך לשכונת גרין פארק בעיר, מצאו את הבגדים מחוץ לבור המים, והזעיקו את כוחות ההצלה שאיתרו את הגופו בתוך הבור וקבעו את מותו במקום.

חיים אוטמזגין מפקד היחידות המיוחדות של זק"א סיפר על מבצע חילוץ הגופה: "במשך כשמונה שעות פעלו מתנדבי זק"א שפלה ויחידת הצוללים של זק"א בסיוע לוחמי האש וכוחות המשטרה בזירה בנסיונות חילוץ הגופה מתוך הבאר".

"מדובר באירוע מורכב המחייב שיתוף פעולה של כלל הכוחות שפעלו בשטח החל מלוחמי האש והיל"מ שהרחיבו את שפת הבאר והציבו חצובות סנפלינג להורדת ואבטחת הצוללים של זק"א דרך מתנדבי יחידת הג'יפים של ארגון ידידים ששינעו את הציוד אל תוך השטח ומשטרת ישראל שאבטחה את האירוע".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר