מפחיד

העבריין המסוכן עקב אחר הילד אותו תקף • צפו

סרטון שמגיע ממודיעין עילית, מספק תיעוד של מעקב 'תוקף הילדים' הסדרתי ישראל משה אייזנבך מבית שמש - שתקף לאחרונה ילדה בעירו - אחר ילד חרדי, בו פגע בהמשך (בארץ)

אלי רוטמן | כיכר השבת |
תיעוד מחלחל (מצלמות אבטחה, באדיבות 'קוריץ מערכות')

ישראל משה אייזנבך, תושב בית שמש שנעצר לאחרונה והואשם שפגע בילדה חרדית בעיר, תועד כיצד עקב אחרי ילד במודיעין עילית, כשלאחר מכן פגע בו.

האירוע הקשה התרחש לפני כחודש, אז הגיע אייזנבך - עבריין מורשע, תחת 'צו פיקוח' - לעיר החרדית, פנה לעלות ב'כיכר פלוק' שבשכונת ברכפלד והתחיל בדרכו ברחוב רב ושמואל.

בשלב זה, כפי שניתן לצפות בתיעוד, חלף על פניו ילד כבן שבע ואייזנבך נגע בו. הילד הבחין בכך, והיסב ראשו לאחור, לכיוון התוקף - שבמבט ראשוני לא נראה מעורר כל חשד.

הילד המשיך בדרכו, אך באותו רגע אייזנבך הסתובב והחל ללכת ולעקוב אחריו. בהמשך, כפי שהעלתה משטרת מודיעין עילית בחקירתה, הילד אף נפגע על ידי התוקף הסדרתי, בקומת אחד המחסנים באזור.

אייזנבך, בעת מעצרו (צילום: חיים גולדברג, כיכר השבת)

במהלך ימי המעצר שלו בגין תקיפת הילדה בבית שמש, נחקר אייזנבך גם על מקרה התקיפה במודיעין עילית, והמשטרה הגישה לבית המשפט 'הצהרת תובע' לגביו, לקראת הגשת כתב אישום נוסף נגדו.

כזכור, כפי שפורסם ב'כיכר השבת', מדובר בתוקף ילדים מסוכן, שכבר ריצה את עונשו על מספר מקרי תקיפה אכזריים, ואת שני המקרים האחרונים הוא ביצע כאמור בעודו תחת 'צו פיקוח' של שירות בתי הסוהר.

הורים ומחנכים רואים באירועים הקשים הללו תזכורת כואבת לחובת חינוך הילדים להיזהר מתקשורת או מגע עם כל אדם זר, ולספר על כל דבר שכזה, אם הוא כבר קרה.

צפו בווידאו

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר