"לא אכנס לפוליטיקה"

בית משפט הרחיק את ברק כהן מאבנר נתניהו

בית משפט החליט להוציא צו הרחקה לעו"ד ברק כהן, שהטריד את אבנר נתניהו, בנו של ראש הממשלה. בדיון אמר כי הוא לא מעוניין באבטחה והוסיף: אני לא אכנס בחיים לפוליטיקה (ארץ)

קובי רוזן | כיכר השבת |
הכתבה פורסמה ב-ג' באב תשע"ט | 04.08.19
(צילום: פלאש 90)

בית משפט השלום בתל אביב הוציא היום (ראשון) צו הרחקה של עד 150 מטר למשך חצי שנה, לעורך הדין ברק כהן מבנו של ראש הממשלה אבנר נתניהו.

ההחלטה התקבלה בעקבות בקשה שהגיש אבנר נתניהו, בנו של ראש הממשלה בנימין נתניהו, להוציא צו הטרדה ולהרחיק ממנו את עו"ד ברק כהן.

לפני כשבוע וחצי, תיעד כהן את עצמו מטריד את אבנר נתניהו ברחוב, מה שהוביל להגשת תלונה במשטרה ובבקשה להרחיקו מנתניהו הבן.

על דוכן העדים, אמר אבנר נתניהו בהצהרה שמסר לפני החקירה הנגדית, "אני שונא את העובדה שאני מאובטח. נמצאים פה איתי ארבעה מאבטחים שאני מכיר אישית, ויודע שהם לטובתי, אבל אני לא רוצה להיות במקום הזה".

"אני בן של ההורים שלי. פשוט נולדתי. ואני בן משפחה. אני מאובטח לא בהחלטתי, ונמצא בסיטואציה הזו לא בהחלטתי", הוסיף נתניהו. "אני מנסה להתמרד ולמתוח את הגבולות. ההעדפה של האבטחה היא שאעבור ברכב ממקום למקום אבל אני לא מעוניין בזה".

נתניהו אמר לברק כהן, "אין לי בעיה עם הטענות שלך כלפי המשפחה שלי. אני קם איתם כל יום ואני חי עם זה. אבא שלי בחר בדרך פוליטית והוא זכאי לביקורת. אנשים שגדלתי איתם מגיל אפס אומרים לו אותן בפנים. ואח שלי גם בחר דרך פוליטית, אז הביקורת שהוא מקבל, גם ממך, הן גם לגיטימיות. אני לא בחרתי בדרך פוליטית".

"אני לא בחרתי בדרך פוליטית. אני פעם אחת באירוע לכבוד אבא שלי אמרתי כמה אני מעריך אותו בין השאר על זה שהוא מנהיג. אני לא אכנס בחיים לפוליטיקה, אני לא אעשה את זה למשפחה העתידית שלי ולעצמי", אמר.

עו"ד יוסי כהן, המייצג את אבנר נתניהו אמר בדיון, "איש פוליטי או איש ציבור הוא מי שעוסק בעשייה ציבורית. אדם שבגלל שהוא בן של ראש ממשלה יש לו אבטחה, זה לא הופך אותו לאיש ציבור. ומעבר לטענה הזו אין פה שום טענה. בקוראינו את התגובה - הכול טענות כנגד ראש הממשלה. מה לזה ולאבנר נתניהו?".

ברק כהן עצמו אמר בדיון, "עברתי ברחוב, צירוף מקרים, אני בכלל שומר שב. באותו מקום נפגשתי עם מירי רגב, מיקי זוהר ואהוד ברק, זה המרחב הציבורי, הסיפור עם נתניהו מוצה ואני לא צריך להגיד שוב את הדברים".

יוסי כהן שאל את ברק כהן: "האם כשתראה אותו בשבוע הבא במסעדה? תטריד אותו שוב?" - ברק כהן השיב: "אני מבין שמדובר באדם חלש, ואני לא מתכוון לפנות שוב אליו".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר