בהוראת בית המשפט

לאחר 37 שנה בית המשפט התיר להוציא את הגופה מהקבר

עשרות שנים לאחר הרצח של הילדה נאווה אלימלך, שזעזע את כל המדינה. בית המשפט מתיר היום למשטרה לפתוח את קברה של הילדה ולנסות לאתר ממצאים חדשים (חדשות, ארץ)

אילוסטרציה (צילום: Yonatan Sindel/Flash90)

לאחר 37 שנה יש התפתחות מפתיעה בפרשת גופת הילדה נאווה אלימלך ע"ה שזעזעה את המדינה באותם שנים. בית המשפט התיר היום (ראשון) לפרסום כי נתן אישור להוציא את גופת הילדה מבית העלמין בחולון לצורך החקירה שעדיין, עד היום לא פוענחה.

בשנת 1982, יצאה הילדה נאווה אלימלך בת ה-12 מביתה בבת-ים, כשהיא משאירה פתק להוריה כי הלכה לחברה ותחזור יותר מאוחר.

אך הילדה לא חזרה, כל המדינה חיפשה אחריה, עד שלאחר עשרה ימים מצאו באחד החופים בתל אביב שקית ניילון כשבתוכה ראש של ילדה וירך שהתבררו מאוחר יותר כשייכות לאלימלך.

לאחר כשבע שנים, המשטרה הייתה בטוחה שהיא עלתה על עקבותיו של הרוצח. היא עצרה אדם גרוש שגרושתו טענה כי הוא הודה בפניה כי הוא רצח את הילדה. אך החוקרים לא הצליחו בסופו של דבר לקשר אותו לרצח.

כאמור, היום בית המשפט נתן אישור למשטרה, לעשות חיפוש בתוך הקבר של הילדה במטרה למצוא ממצאים שיקשרו את החוקרים לאחראי על הרצח.

במשטרת ישראל אמרו היום, כי "אחרי בחינה מחודשת של תיק הרצח והנתונים שנאספו במהלך השנים בתיק של הילדה הוחלט ביחידה הארצית למאבק בפשיעה החמורה והבינלאומית השייכת ללהב 433 להוציא את גופתה של נאוה מקברה לצורך ביצוע כמה פעולות חקירה. הוצאת הגופה התבצעה לפני זמן קצר בתיאום עם משפחת המנוחה והיא הועברה למכון לרפואה משפטית באבו כביר. החקירה תתנהל בליווי צמוד של פרקליטות מחוז תל אביב".

עורך הדין שלומי שמיע מסר בשם משפחתה של נאוה אלימלך: "המשפחה כעת נמצאת ברגשות מעורבים: מצד אחד ישנו כאב גדול ומצד שני ישנה מעט תקווה שאולי אחרי כל כך הרבה שנים בעזרת כלים טכנולוגיים מתקדמים יהיה אפשר לשפוך אור על אירוע הרצח המזעזע".

עו"ד שמיע ציין בנוסף, כי מי שחתמה על האישור לפתוח את הקבר היא אימה של נאוה אלימלך, בת יותר מ-90.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר