קידוש השם?!

הנינג'ה החסידי בראיון: "לא באתי לייצג את המגזר החרדי"

אלי רוט, חסיד מירושלים, השתתף בתכנית ריאליטי המשודרת ב'קשת 12', ובשיחה עם 'כיכר השבת', מספר מה לו ולתוכנית הספורטיבית ואיזה תגובות הוא מקבל על כך (ברנז'ה)

איציק אוחנה | כיכר השבת |
אלי רוט, בתוכנית וביום יום (צילום: צילום מסך מהתוכנית 'קשת 12' ובאדיבות המשפחה)

אלי רוט, יהודי חסידי, השתתף אמש (ראשון) בתכנית ריאליטי המשודרת ב'קשת 12', 'נינג'ה ישראל', בה המתמודדים מנסים להשלים מסלול מכשולים ואתגרים ספורטיביים, כשבכל פעם דרגת הקושי עולה.

רוט בן 24, נשוי ומתגורר ירושלים, עובד כמדריך רכיבה טיפולית ספורטיבית ומתנדב בשירותי הכבאות. הוא השתתף בתוכנית כשלראשו כיפה שחורה ולגופו ציצית, הוא הצליח לסיים את המסלול כאשר ובני משפחתו תומכים בו ומעודדים אותו.

אלי רוט בתוכנית (צילום מסך מהתוכנית, 'קשת 12')

השתתפותו של אדם חרדי בתוכניות ריאליטי יוצרות בדרך כלל שיח נרחב ברשתות החברתיות, כאשר יש המצדדים בעד ואף טוענים ל"קידוש השם", ויש הטוענים כי בעיות הצניעות בתוכניות הללו מהוות בעיה למתמודדים חרדים, וזאת מבלי להיכנס לעצם השאלה על ההשתתפות בתוכנית המשודרת בטלוויזיה.

בשיחה עם 'כיכר השבת', מספר אלי רוט כי הוא מתעסק בתחומי ספורט שונים כבר כמה שנים. "חברים שלי דחפו אותי להשתתף בתכנית, נרשמתי ומבין כל המועמדים נבחרתי להיות מאלו שאכן ישתתפו בתכנית. התאמנתי לא מעט והכי חשוב זה שהמשפחה תמכו ואפילו הגיעו לעודד ולהיות לצידי על המסלול".

אלי רוט (באדיבות המשפחה)

• מה לחרדי ולתוכנית טלוויזיה?

"לא באתי לייצג את המגזר, הלכתי לתכנית בגלל שאני אוהב ספורט. בסצנה שלי לא היו דברים לא צנועים ואני יודע לשמור את עצמי כשצריך. הייעוד שלי בחיים זה לעשות טוב לכל אדם".

רוט מתייחס לשיח שנוצר בקבוצות הוואטסאפ חרדיות סביב השתתפותו בתוכנית ומספר ל'כיכר השבת': "קיבלתי אתמול מאות הודעות מרגשות מאנשים שהתלהבו מההופעה שלי בתוכנית, היה אחד שאמר לי שהוא חוזר בתשובה בגללי ושההופעה שלי גרמה לו להבין שלא כל החרדים הם קיצונים ויש צד מתון ונעים שיחה".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר