תיעוד הסיור

יו"ר ההסתדרות: ב'מעייני הישועה' יש רוח טובה

ח"כ גפני סייר יחד עם יו"ר ההסתדרות במרכז הרפאי הבני ברקי, שהגיע להסדר קיבוצי: "עם צוות עובדים חרדי מסור כל כך, אין פלא ש'מעייני הישועה' הגיע להישגים כבירים" (בארץ)

(צילום: שלמה הופנר, מעייני הישועה)

יו"ר ההסתדרות, ארנון בר דוד ויו"ר ועדת הכספים, חבר הכנסת משה גפני קיימו ביקור עבודה משותף במרכז הרפואי "מעייני הישועה" בבני ברק, שהתמקד בצרכי בית החולים ועובדיו לטווח הקצר והארוך.

במהלך הסיור, שהינו מהראשונים שמקיים יו"ר ההסתדרות בתפקידו החדש, הציג מנכ"ל המרכז שלמה רוטשילד, את גולת הכותרת של המרכז לבריאות הנפש על מחלקות האשפוז שבו, והשניים התרשמו מרמת המתקנים ואיכויות הצוות הרפואי, שהופכים את שירותי רפואת הנפש ב"מעייני הישועה", למבוקשים ומוערכים.

לאחר מכן סיירו גפני ובר-דוד במחלקות לרפואה דחופה וטיפול נמרץ, מכון הלב ומחלקות נוספות.

גפני עמד בדבריו על הצורך לדאוג ולשמור על יכולתו של "מעייני הישועה" להמשיך ולהתפתח כדי לספק את שירותיו לקהילה. "מעייני הישועה זה מבחן שהיהדות החרדית עמדה בו בכבוד".

"הוכחנו שאנחנו יכולים לבצע פרויקט בסדר גודל כזה בזכותו של ד"ר משה רוטשילד ז"ל שהקים את המרכז הרפואי בעשר אצבעותיו. יחד עם יו"ר ההסתדרות בר-דוד אנחנו מבקשים היום לצפות פני עתיד ולהבטיח את המשאבים הנדרשים כדי שהוא יוכל להמשיך ולהתפתח ולשמור על מקומו בפסגה".

המרכז הרפואי מעייני הישועה, הגיע בשנה האחרונה להסכם קיבוצי משמעותי עם ההסתדרות וועד האחיות בבית החולים, ועל הפרק נמצא משא ומתן המתנהל בין ההסתדרות להנהלת בית החולים על מנת לחתום על הסכם קיבוצי לטובת עובדי המינהל והמשק.

בר-דוד אמר במהלך הישיבה: "אני למדתי עם השנים לזהות אווירה של מקום עבודה וב'מעייני הישועה' יש רוח טובה של עשייה ונתינה. אין לי ספק שנצליח להגיע להסכם קיבוצי כי בית החולים הוא ברמה גבוהה ועושה עבודה נפלאה. אני רואה את הלב הגדול שלכם ומצדיע לכם".

מנכ"ל "מעייני הישועה" שלמה רוטשילד אמר כי "בית החולים בנוי על קדושת החיים וכבוד המטופל וזה בא לידי ביטוי בכל ההיבטים של הפעילות שלנו. זו הסיבה שמעייני הישועה הוא בית החולים הקהילתי היחיד בישראל. אני מודה ליו"ר החדש, מר בר-דוד שבחר לקיים את אחד הסיורים הראשונים בתפקידו, כאן בביה"ח, ולאיש שמלווה את מעיני הישועה בכל שלב, למן היום הראשון, ח"כ הרב גפני שהגיעו לביקור ולכבד את בית החולים בנוכחותם".

רוטשילד התייחס למו"מ על הסכם לעובדי המינהל וממשק בבית החולים ואמר כי "אני מאמין שנגיע להסכם אחראי גם עם סקטור עובדים זה".

אל הביקור ב"מעייני הישועה" התלוו ליו"ר ההסתדרות ארנון בר-דוד כלל בעלי התפקידים הבכירים הרלוונטיים לפעילות לטובת בית החולים. בהם, מ"מ יו"ר ההסתדרות רועי יעקב, יו"ר ההסתדרות במרחב ר"ג-בני ברק אבי גלילי, מנכ"ל הסתדרות האחיות עו"ד אורי פליישמן, יו"ר ועד האחים והאחיות במרכז הרפואי "מעייני הישועה" הגב' דבי בק וראש וועד עובדי מינהל ומשק, הגב' ציפי בסר.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר