סערת סרטון 'הכסף והחרדים'

נתניהו נגד יאיר לפיד: "הסתה המנוסחת בנימה אנטישמית"

ראש הממשלה במתקפה נגד סרטון ההסתה של ח"כ יאיר לפיד, ממנהיגי 'כחול לבן'. לפי נתניהו, "זו הסתה המנוסחת בנימה אנטישמית, ועוד הוכחה למה ללפיד אסור להיות ראש הממשלה" (אקטואלי)

ישי כהן | כיכר השבת |
נתניהו ולפיד (צילום ארכיון: יונתן סינדל - פלאש 90)

ראש הממשלה במתקפה נגד סרטון ההסתה של ח"כ יאיר לפיד, ממנהיגי 'כחול לבן'. לדברי נתניהו: "מדובר בהסתה המנוסחת בנימה אנטישמית. עוד הוכחה למה ללפיד אסור להיות ראש הממשלה".

"ההסתה של המועמד לראשות הממשלה יאיר לפיד, המנוסחת בנימה אנטישמית", כתב נתניהו, "מוכיחה פעם נוספת מדוע אסור לתת ליאיר לפיד להיות ראש ממשלה".

ראש הממשלה הוסיף, אולי כקריצה לקולות החרדים, כי "רק ליכוד גדול ימנע ממשלת שמאל מסוכנת וחסרת אחריות בראשות יאיר לפיד וגנץ".

הסרטון המסית (צילום: מתוך קמפיין הבחירות)

כזכור, הסערה הפוליטית פרצה, בעקבות סרטון 'הכסף והחרדים' שפרסם לפיד, בו תוארה שיחה דמיונית בתוך קבוצת וואטספ פנימית בה כביכול חברים, בין היתר, ראש הממשלה בנימין נתניהו ושותפיו מהמפלגות החרדיות, שמוצגים כמי שסוחטים ממנו את "כל הכסף שיש לישראל" בתמורה לחסינות עבורו.

גם בכירים ב'כחול לבן', בהם משה יעלון, התנערו רשמית מהסרטון המבחיל, אך יו"ר המפלגה בני גנץ הסתפק בתגובה פושרת הקוראת "להרבות באהבת חינם".

לאחר המתקפה של ראש הממשלה נגדו, כתב ח"כ יאיר לפיד: "לא לתאר... נתניהו, גדול המסיתים בתולדות ישראל, תוקף אותי על בדיחה בווטצאפ".

"היי ביבי, שאתחיל להוציא לך ציטוטים? את הארס והאיבה שאתה שופך כבר שנים לתוך החברה הישראלית? חוץ מזה, הבדיחה היא על המיליארדים שהעברת לעסקנים החרדים, מה שאומר שהיא בכלל לא היתה על חשבונם, היא היתה על חשבוננו", חתם לפיד.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר