פותח את הלב

פולארד: אשתי חולה; ביקשתי מנתניהו לשוחח עם טראמפ

המרגל ששוחרר ממאסר, מדבר בראיון גלוי לב על המחלה הקשה שתקפה את אשתו ועל הבקשה מראש הממשלה שיפנה אל נשיא ארה"ב להקל את תנאי שחרורו (אקטואליה)

(צילום מסך מתוך ערוץ היוטיוב של insideedition)

כמעט ארבע שנים אחרי שחרורו מהכלא, יונתן פולארד, שהואשם בריגול לטובת ישראל, יונתן פולארד מבקש מנשיא ארה"ב דונלד טראמפ, הקלה בתנאי שחרורו.

בראיון גלוי לב שהתפרסם הערב (שני) במהדורה המרכזית של חדשות 12, סיפר פולארד על המחלה הקשה שתקפה את אשתו, וכי הוא אינו יכול לטפל בה, בגלל המגבלות שהטילו עליו.

פולארד הסביר מדוע החליט להתראיין עכשיו: "יש נושא חשוב שצריך להביא לידיעת הציבור . זהו עניין של חיים ומוות, סוגיה הומניטרית. זהו משבר שעובר על רעייתי ועלי".

הוא סיפר: "אשתי עברה ממוגרפיה, והתוצאות היו חיוביות, יש לה סרטן. פעם שלישית", חשף פולארד. "זהו סרטן אגרסיבי", הוסיף.

"הבעיה היא עם תקופת המבחן שלי. אני לא יכול לטפל באשתי באופן אקטיבי", סיפר. "אנחנו רוצים לטפל בה בבית חולים בברוקלין, אבל אני לא נייד אז אני לא יכול לצאת וללכת למקומות. אם קורה משהו באמצע הלילה - אני לא יכול לעזוב את הדירה איתה".

יונתן פולארד סיפר, "באופן מידי יצרתי קשר עם ראש הממשלה נתניהו דרך השגריר בוושינגטון רון דרמר. עדכנתי והעברתי לו דוח רפואי מפורט וביקשתי עזרה".

בריאיון, חשף פולארד שפנה ישירות לנתניהו בבקשה להתערב באופן ישיר בנושא ולבקש מהנשיא טראמפ להתערב בתנאי השחרור שלו. "

הוא סיפר כי נתניהו "ענה שהוא הוא מתכוון להתערב בנושא. הוא היה בהלם כששמע על זה. אני מקווה שהנשיא יקצוב את תקופת המבחן שלי כך שאוכל לטפל באשתי. אסתר רעייתי הכירה את נתניהו".

מלשכת ראש הממשלה נתניהו נמסר בעקבות הריאיון: "ישראל נותרה מחויבת להשבת ג'ונתן פולארד. ראש הממשלה ימשיך לפעול עד להשבתו לישראל".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר