היורה נעצר

ירי ברובה אוויר לעבר כולל בלוס אנג'לס

המשטרה עצרה חשוד שירה מדירה סמוכה ברובה אוויר על כולל בלוס אנג'לס. האברכים לא נפגעו מהירי אך חלון אחד הרכבים שחנה בחוץ נופץ. הרקע למעשה נחקר (בעולם)

דניאל הרץ | כיכר השבת |
(צילום: shutterstock)

ירי אנטישמי או סתם מטורף? אדם ירה בתחילת השבוע, באקדח אוויר לעבר ישיבת 'הכולל' של קהילת 'עמק הכפר' בלוס אנג'לס שבקליפורניה, בזמן שהאברכים שהו במקום לסדר א', איש לא נפגע מהירי, אך נגרם נזק למכונית שחנתה ליד הכולל. כך דיווח אתר The Yeshiva World.

לדברי הקהילה היהודית המקומית, המשטרה לקחה את הנושא ברצינות וערכה סריקות באזור הבניין והיורה נעצר תוך זמן קצר על ידי המשטרה המקומית בדירה סמוכה, אך לא ברור אם מדובר בפשע שנאה או באדם מעורער בנפשו שהחזיק באקדח וירה מסיבה שטרם הובהרה.

האנטישמיות בארה"ב עלתה בשנים האחרונות באופן משמעותי ודווח על מקרים רבים של פשעי שנאה כנגד יהודים. רק לפני שבועות אחדים הודיע משרד המשפטים בקליפורניה על עלייה של כ-21 אחוזים במספר פשעי השנאה נגד יהודים בשנת 2018, לעומת 2017.

אחד האירועים האנטישמיים החמורים ביותר בשנה האחרונה בארה"ב, היה אף הוא בקליפורניה, אירוע הירי בבית חב"ד בעיר פאוויי שבקליפורניה בשביעי של פסח בו נרצחה אישה ונפצעו שלושה. זאת כמובן מלבד האירוע החמור בפיטסבורג בו נרצחו 11 מתפללים.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר