צפו

מדהים: התחפש לבתו - וניסה לברוח מהכלא

עבריין ברזילאי בכיר תכנן לברוח מהכלא, כשהוא יוצא דרך הכניסה הראשית, בעודו מחופש ללא אחרת מאשר בתו - שנשארת כלואה בפנים. הוא נכשל - והפך ל'כוכב רשת' • צפו (מעניין)

מישאל לוי | כיכר השבת |
התיעוד המדהים (צילום: דוברות בית הכלא הברזילאי)

מנהיג כנופית עבריינים בברזיל ניסה לאחרונה להימלט מבית הסוהר כשהוא מחופש ל...בת שלו.

מזימתו של האיש, קלאובינו דה סילבה שמו, נכשלה, כאשר נתפס בעודו מנסה לצאת משערי בית הכלא השמור בריו דה ז'נרו הבירה.

קלאובינו בן ה-42, שזכה לכינוי 'שורטי' בשל קומתו הנמוכה, קיווה שיוכל לנצל את העובדה הזו כדי להתחפש לבתו בת ה-19, בעת שזו הגיעה לבקר אותו בכלא.

כשהבת יצאה מתאו, הבחינו השומרים שהיא נראית מעט שונה מהרגיל. הם ערכו בדיקה, וגילו כי זהו קלאובינו עצמו, שהצליח להבריח לכלא מסכת סיליקון בדמותה של בתו, יחד עם פאה ובגדים זהים לשלה, ותכנן להשאיר את בתו בכלא - במקומו.

כאמור, למרות שהתחפושת היתה מוצלחת, השומרים עצרו אותו באזור היציאה מבית הסוהר, גם כי הוא היה נראה להם מאוד לחוץ ועצבני. בסרטון שהם פרסמו, נראים השומרים כשהם מורידים מקלאובינו את התחפושת לבתו וחושפים אותו.

לאחר שניסיון הבריחה נחשף, קלאובינו הועבר תחת שמירה קפדנית לבית סוהר מאובטח יותר, ובתו נלקחה לחקירת המשטרה בחשד לסיוע לבריחה.

תוך זמן קצר הפך הסרטון לוויראלי, כשהתפרסם ברחבי הרשתות החברתיות ועורר תגובות שונות: זועמות - על כך שלא ניסה להבריח את בתו איתו; צוחקות - על הניסיון הכושל והמקורי.

צפו בווידאו

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר