המשטרה מתנצלת

שוטרים שתלו נשק בבית ערבי - לצורך צילום

אחרי שנחשף ב'כיכר השבת' כי בסדרת הדוקו 'מחוז ירושלים' בישלו סצנה המשמיצה את הציבור החרדי, חושף 'הארץ' כי גם תיעוד של מציאת נשק בבית ערבי - בושל לצורך הצילום (ארץ)

קובי רוזן | כיכר השבת |
מעצר, אילוסטרציה (צילום: שאטרסטוק)

האם הסדרה 'מחוז ירושלים' ששודרה ב'כאן 11' הייתה יותר מידי מבוימת? אחרי חשיפת 'כיכר השבת' כי הם הוסיפו צעקות נאצה המכפישות את הציבור החרדי, חשף היום (שלישי) 'הארץ' כי שוטרים שתלו נשק בבית של ערבי, לצורך צילום הקטע.

לפי החשיפה של ניר חסון, החיפוש נעשה בביתו של סאמר סלימאן בשכונת עיסאוויה בנובמבר 2018, ובסופו קיבל מהשוטרים "דוח חיפוש" שבו נכתב: "לא נתפס דבר". סלימאן, שלא היה מודע לנסיבות החיפוש המצולם בביתו, מעולם לא נעצר או נחקר בנוגע לנשק שנמצא לכאורה בביתו.

לדברי סלימאן, הוא חושש שתושבי עיסאוויה יחשבו שהוא עבריין או שהוא משתף פעולה עם המשטרה והשב"כ. "הם נכנסו למרתף לבד. ישבנו בחוץ וראיתי מישהו מהבילוש יוצא וחוזר עם נשק, אבל לא חשבתי שזה משהו חשוב", סיפר.

במהלך הפרק המדובר, נראים השוטרים מחפשים בתוך המרתף החשוך, כשאחד מהם מסביר: "אנחנו רואים שהכלב התחיל לסמן חור כזה קטן באחת מהדפנות של המנהרה". אחד השוטרים נראה חופר ברגלו קלות בבור והמצלמה מגלה בתוך החור שבקיר רובה M–16 - שכאמור, הושתל על ידי השוטרים.

מ"כאן" נמסר בתגובה: "התלונה נבדקת מול החברה המפיקה את התוכנית, קודה תקשורת. כל בתי ההפקה העובדים עם התאגיד, בהם קודה, חתומים על חוזה המחייב עמידה בכללי האתיקה, על פי כל דין. אם יימצא כי יש שמץ של אמת בטענות החמורות, המקרה יטופל בהתאם".

ממשטרת ישראל נמסר: "הסדרה 'מחוז ירושלים' סיפקה לצופים הצצה על פעילות המשטרה המורכבת ברחבי הבירה. הפקת הסדרה ועריכתה בוצעו על ידי חברת קודה, לרבות טשטוש פרטי המעורבים וזהותם כדי למנוע זיהויים כחוק. הפנייה התקבלה במשטרה, ומענה יימסר ישירות לפונה ולא באמצעות כלי התקשורת".

לאחר מספר שעות הבהירו במשטרה כי הם "מתנצלים על כל פגיעה שנגרמה לאזרח כתוצאה משידור הקטע. המקרה נמצא בבדיקה ויופקו הלקחים הנדרשים בהתאם".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר