מתקפה חריפה

בן גביר: סמוטריץ' מתנהג כמו ילד, הוא מזיק

עו"ד איתמר בן גביר במתקפה נגד השר בצלאל סמוטריץ': "מתנהג כמו ילד. ההתנהלות שלו יכולה לעלות הרבה לימין. הוא משקיע מליוני שקלים כדי לתקוף אותנו" • צפו (אקטואליה)

ישי כהן | כיכר השבת |
הראיון המלא ב'ישי ורבינא בכיכר' (מנהל אולפן: אריאל ליבא)

יו"ר 'עוצמה יהודית' איתמר בן גביר במתקפה נגד השר בצלאל סמוטריץ': "הוא מתנהג כמו ילד. ההתנהלות שלו יכולה לעלות הרבה לימין. הוא הקים מטה, הוא משקיע מליוני שקלים כדי לתקוף אותנו". הראיון המלא ב'ישי ורבינא בכיכר'.

לדברי בן גביר: "אני רוצה להגיד שלמרות הכל אני עדיין מעריך את בצלאל סמוטריץ', אבל הוא מתנהג כמו ילד. ההתנהלות שלו יכולה לעלות הרבה לימין. הוא הקים מטה, הוא משקיע מליוני שקלים כדי לתקוף אותנו ולפגוע, לירות בנגמ"ש. אני קורא להם ואומר: תפסיקו לירות בנגמ"ש. אתה רוצים להביא קולות? לכו להביא קולות".

לדבריו: "מי שלא התפשר ולא ויתר זה דווקא הוא. שמעתי ראיון שהוא אומר 'אני ויתרתי', הלו, אתה שר תחבורה. הוא לא ויתר על כלום".

"אל תהיה צודק, תהיה חכם", הוסיף עו"ד בן גביר: "אני מדבר על החכמה, מי שרוצה גוש ימין - צריך לדאוג לזה שלא לתקוף את 'עוצמה יהודית', אנחנו יכולים לנצח. בסקר האחרון היינו 3.5 מנדטים".

על אלי ישי אמר בן גביר: "קודם כל, עוד נחכה לקבוצה הזו, גם של אלי ישי וגם של הר המור. אני מקווה שנצליח להביא את אלי ישי. אני הופך את העולם כדי שאנחנו נוכל להיכנס, זה יציל את גוש הימין".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר