תיעוד חדש

ה-FBI מציע: 20,000 דולר למידע על מצית בית חב"ד

ה-FBI מפרסם קטעי וידאו חדשים מהאלמוני שהצית את בית חב"ד, ומציע פרס כספי למוסר מידע שיוביל ללכידתו • בוידאו ממצלמות האבטחה של בית חב"ד, ניתן לראות אותו (בעולם)

יוסי נכטיגל | כיכר השבת |
(צילום: FBI, מתוך מצלמות האבטחה)

מעט יותר מחודשיים אחרי ניסיון ההצתה של בית חב"ד במסצ'וסטס, ה-FBI מפרסם לציבור הרחב תיעודים ממצלמות האבטחה בבית חב"ד, בהם ניתן לזהות את המצית.

הפרסום מגיע יחד עם הבטחה לפרס: מי שיוביל למידע שיביא ללכידתו של האלמוני, יתוגמל בסכום של 20,000 דולר. את המידע ניתן למסור בסניפי ה-FBI, בקו טלפוני שהקימו ובשגרירות של ארה"ב.

מדובר באדם שהצית פעמיים, בפער של חמישה ימים, את בית חב"ד בארלינגטון-בלמונט בארלינגטון, מסצ'וסטס ארה"ב, ואת בית חב"ד בנידאם, מסצ'וסטס.

צילום: FBI, מתוך מצלמות האבטחה

לפי אתר COL, השריפה הראשונה פרצה בסביבות השעה אחת-עשרה בלילה של מוצאי שבת לפני למעלה מחודשיים, ברעפי העץ שעל גג בית השליח בארלינגטון הרב אברהם בוקעיט. כוחות משטרה ומכבי אש שהוזעקו למקום השתלטו על השריפה וכיבו אותה.

ביום חמישי שלאחריו שוב הוזעקו הצוותים למקום, כאשר בשעה תשע בערב פורצת דלקה נוספת באותו הבית. גם הפעם היא כובתה ללא נפגעים. "הרחנו הרבה עשן", סיפר השליח הרב אברהם בוקעיט. "מכיוון המרתף שעלה לקומה הראשונה. בחסדי שמים לא היו נפגעים ויצאנו עם הילדים מהדירה".

כעבור שעה שריפה נוספת פרצה בבית חב"ד בנידהם, שם השליח המקומי הרב מנדי קרינסקי כיבה אותה בעצמו באמצעות מטף. השליחה גב' חני קרינסקי, סיפרה כי פינתה את הבית מילדים ושכעת כולם בסדר. השליחה הוסיפה: "מישהו רוצה לפגוע בנו רק כי אנחנו קיימים וזה מפחיד".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר