בגלל הסרטון המסית

חרדים הטרידו את מנדלבליט ועוכבו לחקירה

הודעה שהופצה ברשת, המריצה חרדים רבים לשלוח הודעות לנייד האישי של היועץ המשפטי לממשלה, ולהטרידו שיפתח בחקירה נגד לפיד. המשטרה זימנה לחקירה כמה מהם (בארץ)

קובי רוזן | כיכר השבת |
(צילום: Flash90)

"בעקבות הטרדות חוזרות ונשנות בימים האחרונים שנעשו כלפי היועץ המשפטי לממשלה, הוחלט במשטרת ישראל על פתיחה בחקירה" - כך נמסר היום (רביעי), מדוברות המשטרה.

ל'כיכר השבת' נודע כי במסגרת החקירה, נחקרו כבר כעשרה חשודים במשטרת מחוז ירושלים, וחשודים נוספים צפויים לקבל זימון לחקירה בימים הקרובים.

אם עד כה סבל אביחי מנדלבליט בעיקר מהטרדות של פעילי שמאל בנוגע לחקירות ראש הממשלה בנימין נתניהו, ל'כיכר השבת' נודע כי הפעם מדובר בהטרדות מצד חרדים.

הדס שטייף חשפה בגל"צ כי בהודעות שקיבל מנדלבליט, דרשו ממנו לפתוח בחקירה פלילית נגד סרטון 'החרדים והכסף' המסית של ח"כ יאיר לפיד וכן בשל בזבוז כספי מסיבת הפורים שלו בבחירות הקודמות.

בימים האחרונים, קיבל היועמ"ש מספר רב של הודעות עם דרישה לפתוח בחקירה בעקבות סרטוני ההסתה של חבר הכנסת יאיר לפיד.

עיקר הדרישות התמקדו בסרטון האחרון של לפיד, בהם הציג את ראשי המפלגות החרדיות כמי שדורשים לעצמם את כל הכסף של המדינה, סרטון שהוגדר בתגובה על ידי חרדים רבים כבעל ניחוח אנטישמי.

הסרטון המסית (צילום מתוך קמפיין 'כחול לבן')

את הודעות הדרישה לפתיחה בחקירה, שיגרו אל מספר הנייד האישי של אביחי מנדלבליט, ומשרבו ההטרדות, פתחה המשטרה בחקירה.

לפי הדיווח של הדס שטייף בגל"צ, היועץ המשפטי אביחי מנדלבליט, הוא זה שפנה מיוזמתו למשטרה בבקשה כי יפתחו בחקירה.

אל הנייד האישי של מנדלבליט, הגיעו המטרידים בעזרת הודעה שהופצה בקבוצות וואטסאפ חרדיות, עם קישור השולח ישירות ליועמ"ש את ההודעה הבאה: "גם אני דורש שתחקור את לפיד בקשר להסתה האנטישמית, ולחקור אותו בקשר לדוח המבקר על גניבת חצי מליון שקל למסיבת פורים מכספי המיסים שלנו".

בדוברות המשטרה אישרו, כי פתחו בחקירה, אך מסרו בהודעתם כי "מטבע הדברים, בשלב זה אין בידינו להרחיב".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר