הטרדת היועמ"ש

הנחקר טען: "לחצתי על לינק תמים בוואטספ"

אחד הנחקרים במשטרה בגין הטרדת אביחי מנדלבליט, מסביר בשיחה עם 'כיכר השבת' כי לחץ על לינק שהופץ ברשת החברתית וכי כך גם ענה לחוקרי המשטרה בחקירה (חרדים)

חיים גולדברג | כיכר השבת |
הנחקר, היום (צילום: חיים גולדברג, כיכר השבת)

משה (שם בדוי), הוא אחד החרדים שנחקרו היום (רביעי) במשטרת מחוז ירושלים, תחת אזהרה, בגין הטרדת היועץ המשפטי לממשלה, אביחי מנדלבליט.

אחרי ששוחרר בערבות כספית של 5,000 ש"ח, עם תנאים מגבילים הכוללים איסור על יצירת קשר עם הנחקרים האחרים והתחייבות להתייצב לחקירות נוספות, הוא מספר ל'כיכר השבת' את שאירע.

בסביבות השעה 12:00 בצהריים, הגיעה אליו אימו שעדכנה אותו כי במשטרה מחפשים אותו. מתברר כי הטלפון שלו היה מכובה באותו הזמן, אך מיד כאשר שמע על כך, נסע לתחנת מוריה.

כאשר הגיע לשם, ראה כי במסדרון יושבים עוד למעלה ממניין חרדים, הממתינים לתורם להיכנס לחקירה משטרתית.

בשיחה עם 'כיכר השבת' הוא מספר כי בתחילת החקירה, סיפר לו החוקר כי הוא עוכב בחשד להטרדת היועץ המשפטי לממשלה.

"באותו רגע נפל לי האסימון, והבנתי כי מדובר בלינק התמים שהופץ בקבוצות הוואטסאפ החרדיות, עליו לחצתי והוא שיגר את ההודעה למנדלבליט".

'כיכר השבת' חשף מוקדם יותר היום כי אל הנייד האישי של מנדלבליט, הגיעו המטרידים בעזרת הודעה שהופצה בקבוצות וואטסאפ חרדיות, עם קישור השולח ישירות ליועמ"ש את ההודעה הבאה: "גם אני דורש שתחקור את לפיד בקשר להסתה האנטישמית, ולחקור אותו בקשר לדוח המבקר על גניבת חצי מליון שקל למסיבת פורים מכספי המיסים שלנו".

ממשיך הנחקר ומספר, כי החקירה נמשכה שעות ארוכות, ובמהלכה ננס פנימה מספר פעמים קצינים בכירים יותר, ובסיום החקירה, החרימו לו את הטלפון הנייד.

לסיום הוא מספר, כי בשלב מסוים התעצבן ואמר לחוקר כי הוא מרגיש כמו ברוסיה, שכן יש בישראל כל כך הרבה פשיעה, והמשטרה עסוקה במרדף אחרי אנשים ששלחו הודעת וואטסאפ.

כפי שדיווחנו מוקדם יותר, היועמ"ש קיבל בימים האחרונים עשרות הודעות מטרידות עם דרישה לחקור את יאיר לפיד על סרטון ההסתה שלו נגד הציבור החרדי, ופנה למשטרה שפתחה בחקירה.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר