בשיחות סגורות

נתניהו הצהיר: נלך עם החרדים באש ובמים

ראש הממשלה בנימין נתניהו התחייב בשיחות סגורות כי לא יפר את הברית עם המפלגות החרדיות, כאשר מטרתו להקים ממשלה עם המפלגות החרדיות, הימין המאוחד ועוד (פוליטי)

יוני גבאי | כיכר השבת |
(צילום: Yonatan Sindel/Flash90)

"אני לא אפר את הברית עם החרדים", הצהיר בימים האחרונים ראש הממשלה בנימין נתניהו בשיחות סגורות שקיים. "אנחנו נלך באש ובמים".

את ההצהרות הביאה היום (רביעי) דפנה ליאל במהדורה המרכזית של חדשות 12. לפי הדיווח, לנתניהו יש מטרה להקים ממשלה שתוכל לאפשר לו להמשיך למשול תחת כתב אישום.

באותם שיחות מצהיר עוד ראש הממשלה כי בשלב השני הוא מתכנן לצרף את הימין המאוחד ולשחזר את הקואליציה הקודמת שלו.

עם זאת, נתניהו חושש כי בסופו של דבר, נפתלי בנט ואיילת שקד יחליטו להמליץ על בני גנץ כעל מועמדם לראשות הממשלה.

לפי הדיווח בחדשות 12, בשיחות הוסיף נתניהו כי בשלב הבא, הוא מקווה צרף רסיסי מפלגות לקואליציה: את אורלי לוי, את אהוד ברק או אולי אפילו את בני גנץ.

מלשכת ראש הממשלה נמסר בתגובה: "רה"מ לא אמר את הדברים. הוא יקים כל ממשלת ימין חזקה כפי שהתחייב הבוקר".

בטור הבוקר בעיתון ישראל היום כתב נתניהו: "ההתחייבות שלי ברורה: להקים אחרי הבחירות ממשלת ימין חזקה, שתמשיך להוביל את מדינת ישראל להישגים חסרי תקדים ותשמור על ביטחון אזרחי ישראל. זאת המחויבות שלי למצביעי הליכוד. לא תהיה ממשלת אחדות".

"הבחירה שניצבת בפני אזרחי ישראל בבחירות הקרובות היא אחת: מי יהיה ראש הממשלה הבא של מדינת ישראל. האם תוקם כאן ממשלת שמאל חלשה וחסרת ניסיון בראשות יאיר לפיד ובני גנץ, או ממשלת ימין חזקה בראשות הליכוד ובהנהגתי".

"אסור לחזור על הטעות של הבחירות האחרונות, שבהן מצביעי הימין איבדו שבעה מנדטים למפלגות שלא עברו את אחוז החסימה. אסור להעמיד בסיכון את ממשלת הימין, לכן חייבים להצביע לליכוד".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר