הפיגוע בגוש עציון

"חיות אדם ברבריות רצחו בחור ישיבה צדיק"

במערכת הפוליטית מגיבים לרצח החייל דביר יהודה שורק הי"ד בגוש עציון • ברק: גם במבחן הנחישות הזה - ננצח"; ליברמן: "כניעה לטרור בעזה מובילה לפיגועים בירושלים" (אקטואליה)

ישי כהן | כיכר השבת |
זירת הפיגוע, הבוקר (צילום: חיים גולדברג, כיכר השבת)

במערכת הפוליטית מגיבים הבוקר (חמישי) לרצח החייל דביר יהודה שורק הי"ד בגוש עציון. ראש הממשלה לשעבר אהוד ברק: גם במבחן הנחישות הזה - ננצח"; יו"ר 'ישראל ביתנו' אביגדור ליברמן: "כניעה לטרור בעזה מובילה לפיגועים בירושלים".

נשיא המדינה ראובן ריבלין אמר: "תפילותינו נתונות הבוקר למשפחת החייל אשר נרצח בידי בן עוולה. הלב דאב על זיו העלומים והחיים הקצרים וישרי הדרך שנגדעו. נחזק את ידי כוחות הביטחון כולם הדולקים אחר המרצחים ולא נשקוט עד אשר נשיגם.

"מול הטרור הנורא נפעל ביד קשה וחסרת פשרות למען שלום אזרחינו בכל מקום אשר יהיו".

ראש הממשלה בנימין נתניהו: "הבוקר התבשרנו בפיגוע דקירה קשה. כוחות הביטחון נמצאים עכשיו במרדף כדי ללכוד את המחבל השפל ולבוא עמו חשבון. אני שולח בשמי ובשם הממשלה תנחומים למשפחה".

ראש הממשלה לשעבר אהוד ברק, מראשי 'המחנה הדמוקרטי: "פיגוע מזעזע בגוש עציון. הלב עם משפחת שורק. כוחות הביטחון ישיגו את מבצעי הפיגוע ושולחיהם. גם במבחן הנחישות הזה - ננצח".

דביר יהודה שורק הי"ד

יו"ר הכנסת יולי (יואל) אדלשטיין: "אני שולח חיבוק של נחמה למשפחת תלמיד הישיבה שנרצח הלילה בגוש עציון. הכאב הוא עצום, ואני בטוח שכוחות הביטחון יניחו את ידם על הרוצח המתועב. התשובה שלנו חייבת להיות נחרצת: החלת הריבונות הישראלית בכל היישובים - וגוש עציון תחילה".

יו"ר כחול לבן בני גנץ: "תנחומים להורי החייל שנרצח הלילה. צה"ל וכוחות הביטחון ידעו לשים את ידם על המחבלים הנתעבים, חיים או מתים".

שר האוצר משה כחלון: "‏הלב כואב על הירצחו של חייל צעיר, לומד תורה, בידי בני עוולה. כוחות הביטחון ישימו ידם על המרצחים הנתעבים והם ישלמו את המחיר".

סגנית שר החוץ ציפי חוטובלי: "בבוקר הקשה הזה אני שולחת תנחומים מעומק הלב למשפחתו של החייל דביר שורק שנרצח באכזריות על ידי בן עוולה פלשתיני. מול הרשע שמנסה לסלק אותנו מהחיים בארץ ישראל נשיב תשובת ריבונות והעמקת האחיזה בארץ".

שר התקשורת ח"כ דודי אמסלם: "התעוררנו לבוקר עצוב וכואב, במיוחד בימים אלו של חודש אב. מהרצח הלילה בגוש עציון, על ידי מרצחים נתעבים, הוא תזכורת קשה למאבק הבלתי מתפשר שלנו על ארץ ישראל.

"שולח את תנחומיי למשפחה היקרה והכואבת ולישיבה בה למד. מחזק את ידי כוחות הביטחון וסומך עליהם שימצו עם הרוצחים את הדין עד תום. יהי זכרו ברוך".

יו"ר 'ישראל ביתנו' אביגדור ליברמן: "כניעה לטרור בעזה מובילה לפיגועים בירושלים וביו"ש. במערכת הביטחון יודעים על עשרות התארגנויות להוציא פיגועים נגד יהודים בהכוונת חמאס מרצועת עזה.

"המונח 'הסדרה' הוא מכבסת מילים לכניעה לטרור והמדיניות הנוכחית של הממשלה זה ניסיון בזוי לקנות שקט לטווח קצר ולהקריב את בטחונם של אזרחי ישראל בטווח הארוך. אני בטוח שצה"ל ישים את ידו על מבצעי הפיגוע ויימצא איתם את הדין.

יו"ר ש"ס השר אריה דרעי: ‏"כואב ומתאבל על רצח החייל ותלמיד הישיבה הלילה בגוש עציון. אני משוכנע כי כוחות הביטחון יעצרו את הרוצח. תנחומים מעומק הלב למשפחת החייל. יהי זכרו ברוך".

סגן שר הביטחון אלי בן דהן: "‏כואב את הפיגוע הקשה הבוקר בגוש עציון. צריך לזכור שהרשות הפלסטינית אינה הפתרון אלא הבעייה, היא ורק היא האשמה בטרור. ההסתה והתמיכה במחבלים היא המעודדת את מעשי הרצח האלו".

ח"כ אריאל קלנר: "‏הפער האינסופי בין בחור ישיבה צדיק שהלך לקנות ספרים לרבנים שלימדו אותו, לבין חיות האדם הברבריות שרצחו אותו, הוא תמצית המלחמה בין העם היהודי לאלה הקמים עלינו לכלותנו כבר מעל 100 שנה. נמשיך לבנות את ארצנו. בבניין ירושלים ננוחם".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר