פרסום ראשון

"הקראוון - בלתי חוקי": תושבי שיכון ג' מאיימים בתביעה נגד עיריית בני ברק

תושבי שיכון ג' בבני ברק הופתעו לגלות כי 'שטח ירוק' מוכשר לצורך הצבת קרוואן של בית כנסת בניגוד לחוק וללא אישורי בנייה, ושיגרו מכתב אזהרה חריף לעירייה (אקטואליה, חרדים)

אבי רבינא | כיכר השבת |
השטח הירוק יהפך לבית כנסת? (צילום: ללא קרדיט, באדיבות המצלם)

תקרית שעלולה להתפתח לכדי עימות של ממש, פרצה בשבוע האחרון בשיכון ג' בבני ברק, זאת בעקבות הנחת קראוון עבור בית כנסת. לטענת השכנים, מדובר במהלך שבוצע בחטף ובאופן לא חוקי ופוגע בשטח הירוק שאמור להיות שם.

על פי המידע שהגיע ל'כיכר השבת', השכנים בבניין מוהליבר 10 אף הגישו אתמול (רביעי), איום לראש העיר אברהם רובינשטיין ולסגנו חנוך זייברט, לפיו הם דורשים למנוע הצבת קראוון שאמור לשמש כבית כנסת ליטאי, אך יונח על שטח ציבורי ירוק.

יצוין, כי עד כה הקראוון עדיין לא הונח, אך הקרקע בסמוך לבניין כבר הוכשרה להנחת הקראוון, והעבודות במקום כבר מתבצעות על מנת להכשיר את השטח להצבתו של בית הכנסת.

במכתב ששלח עו"ד דוד דרור ועו"ד יובל גרינשטיין לעיריית בני ברק, הוא מזהיר ודורש לפנות ולהרוס את העבודות שנעשו עד כה, וכך כתב: "מרשיי (השכנים המתגוררים בבניין. א.ר.) מבקשים לפנות בדחיפות לוועדה המקומית לתכנון ובניה בני ברק ולהבהיר כי במקרקעין המצוין בסמוך לרחוב מוהליבר 10 פינת רחוב הרב גולד, מתבצעות עבודות ללא היתר בניה כדין".

"ואם לא די בכך, הרי שעבודות אלו מבוצעות למיטב ידיעת מרשיי בשטח ציבורי פתוח".

העו"ד מזהיר עוד, כי "העבודות מבוצעות על שטח ירוק המהווה שטח ציבורי פתוח ובניגוד לכל אמת מידה תכנונית".

בסיום דבריו כתב: "אנו דורשים כי הועדה תפעל באופן מיידי לטיפול במפגע תוך הריסת המבנה, וכן תורה לאחראים להשיב את המצב לקדמותו ללא דיחוי". מכתב העו"ד.

מדוברות עיריית בני ברק טרם נמסרה תגובה.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר