מעקב 'כיכר השבת'

המאבק באפליה: שיירת מחאה חרדית מול ביתה של עליזה בלוך • צפו

הכעס של התושבים החרדים בבית שמש, על האפליה לטענתם בהקצאת שטח רק למכינה קדם-צבאית, התפתח היום לשיירת רכבים שהגיעה לביתה של ראש העיר בלוך - ולמכתב רבנים (חרדים)

אבי רבינא | כיכר השבת |
שיירת המחאה (באדיבות המצלם, ללא קרדיט)

מעקב 'כיכר השבת': עשרות רכבים, הנהוגים בידי חרדים המתגוררים בשכונת בר אילן בבית שמש, הגיעו הערב (חמישי) למקום מגוריה של ראש העיר עליזה בלוך, בשיירת מחאה נגד האפליה שלהם במחסור במוסדות חינוך ומבני דת בשכונה המתחרדת.

המחאה מתחממת לקראת שנת הלימודים הקרובה, ואחר הצהריים היא הובעה גם באמצעות צפירות חזקות בשיירת הרכבים, מודעות ענק נגד בלוך ומכתב רבנים חדש בענין.

כזכור, כפי שדווח ב'כיכר השבת', ההקצאה לעמותת 'ישיבת הכותל', המפעילה את המכינה הקדם צבאית 'ידידיה', כן אושרה השבוע בעיריית בית שמש, כשמיקום ההקצאה סוכם לשכונת 'שיינפלד' - שכונה דתית-חרדית מעורבת בעיר.

מכתב הרבנים

כאמור, גם רבני העיר בית שמש, מכל המגזרים, מפרסמים כעת מכתב המגבה את טענותיהם של תושבי השכונה, ולדבריהם זוהי אפליה מכוונת נגד החרדים.

מעיריית בית שמש נמסר ל'כיכר השבת 'בתגובה: "וועדת ההקצאות היא וועדה מקצועית שרואה לנגד עיניה את כלל הצרכים של תושבי השכונה. הניסיון לייצר אווירת מלחמה אינו נכון: רוב תושבי השכונה חושבים ורוצים אחרת. העובדה היא, שבמהלך עשר השנים האחרונות הם לא קיבלו כלום מהשלטון הקודם, וגם לא באו בטענות כלפיהם בנושא".

"עם זאת, העירייה ניהלה עם התושבים שיח, כדי למצוא פתרון לבקשתם. לצערנו הם בחרו ללכת בדרך של מאבק והפגנות, דרך שלא משקפת את רצונם של רוב תושבי השכונה לחיות בשלום".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר