"מנותקים מהשורשים"

בשבת, ביקשו לתאם עם גפני ראיון ב...צום

"נשמח לראיין את ח"כ גפני מחר בבוקר", נשלח אחד מכלי התקשורת הגדולים אל יעקב מורגנבסר, עוד לפני צאת השבת • "מצער לראות שיש אנשים כל כך מנותקים מהדת" (ברנז'ה)

איציק אוחנה | כיכר השבת |
(צילום: Yoav Ari Dudkevitch / FLASH90)

יעקב מורגנבסר, מלשכת יו"ר 'דגל התורה' ח"כ משה גפני, פרסם הערב (מוצ"ש) בחשבון הטוויטר שלו צילום מסך מהודעה ששלח כלי תקשורת ישראלי בבקשה לראיון מחר בבוקר - צום ט' באב, עם ח"כ גפני.

בשיחה עם 'כיכר השבת' הוא מספר, "עם ישראל כולו מתאבל על חורבן הבית, במוצ"ש יצאתי מביתי לבית הכנסת לאמירת קינות, כשחזרתי ופתחתי את הפלאפון נדהמתי מהודעת וואצאפ ששלח מפיק באחד מכלי התקשורת הבכירים בישראל, בעיצומה של השבת בבקשה לראיון של יו"ר 'דגל התורה' בט' אב".

לדבריו: "המשפט הראשון שעלה לי בראש היה: "על זה היה דווה ליבנו, על אלה חשכו עינינו" - לראות יהודי כל כך מנותק מהשורשים שלו. לשלוח הודעה לדובר חרדי של ח"כ חרדי שכל נער במדינת ישראל יודע על היותו של ח"כ גפני איש חרדי שומר שבת בבקשה לראיון מחר באמצע יום צום ט' באב.

"מצער לראות שיש אנשים כל כך מנותקים מהדת ומהיהדות. הבחירות הללו שברו שיאים חדשים. נתפלל השיבנו ה' אליך ונשובה חדש ימינו כקדם".

יצוין כי קובי נחשוני מידיעות אחרונות הגיב לו בטוויטר: "עזוב, נו. נגמר לך על מה להתלונן ולקטר ולסכסך? רק תגיד ואמצא לך מלא מוצדקים. במקרה הזה אני מוכן להתערב שהמפיקה סגרה את כל הליינאפ כבר בצהריים ורק איתכם חיכתה עד שיהיה בחוץ חושך, כי היא מכבדת. אז פספסה ב-9 דקות. שוין. קצת עין טובה לא תזיק, יעקב. אם לא בשגרה - לפחות בט' באב".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר