שנאת חינם

לפיד, אתה מצטער על הסרטון? 'מה פתאום'

בראיון שהעניק בצום תשעה באב, סירב יאיר לפיד להתנצל על הסרטון המסית נגד הציבור החרדי, המשיך לטעון כי מדובר בסרטון מצחיק, ובחר להסיט את נושא הדיון אל... ביבי (פוליטי)

יוני גבאי | כיכר השבת |
(צילום: פלאש 90)

ח"כ יאיר לפיד, התראיין היום (ראשון), צום תשעה באב לקשת 12, ונשאל על הסרטון המסית שלו נגד הציבור החרדי, שהוגדר על ידי רבים כבעל מוטיבים אנטישמיים.

"זה שמישהו מאשים אותך לא הופך את זה לנכון. מדובר בסרטון מצחיק ששעשע מאוד את כל מי שראה אותו. אני עושה הבדלה מאוד ברורה בין הציבור החרדי לעסקנים החרדים שיושבים ומקבלים עוד ועוד תקציבים".

הוא נשאל אם הוא מצטער והגיב: "לא, מה פתאום. חבורה של עסקנים חרדים החליטו לעשות מזה רעש והיו כאלה שהצטרפו אליהם. כמות החרדים שהתקשרו אלי ואמרו לי, 'תגיד, מה הם רוצים? זה מצחיק', זה סרטון שבכלל ירד על נתניהו ועל נכונותו לשלם לכל אחד כל מה שמתחשק לו. בתקופה שלי כשר אוצר תקציבי הישיבות היו קצת יותר מחצי מיליארד שקל, כרגע זה 1.7 מיליארד שקל".

הסרטון המסית (צילום: מתוך הקמפיין)

אז למה גנץ ויעלון התנערו מהסרטון הזה?, נשאל לפיד שהשיב כי "הם לא באמת התנערו, קיימנו על זה דיון מעניין. אני מעדיף מפלגה שבה יש ויכוח, יש דיון, יש עיסוק מתמיד בבעיות מהותיות, מאשר הזחילה של אנשי הליכוד שחתמו לנתניהו על הצהרת הנאמנות המגוחכת הזאת, שהפכה את הליכוד שהייתה פעם באמת מפלגה דמוקרטית לצפון קוריאה".

בשלב זה של הראיון, בחר לפיד להסית את הדיון לעבר הנעשה במפלגת הליכוד, וטען שוב: "לא נשב בממשלה שבה נתניהו הוא ראש הממשלה, לא משנה הקונסטלציה".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר