המהומות בהר הבית

חמאס לפלסטינים: בואו להגן על אל-אקצא

ארגון הטרור העזתי משלהב את הרוחות בעקבות ההתפרעויות הבוקר על הר הבית. "אותם טרוריסטים רוצים לכפות את 'חרפת המאה' על הפלסטינים", הגיב שר החוץ האיראני (ארץ)

ההתפרעויות היום בהר (צילום: דוברות המשטרה)

ראשי ארגון הטרור העזתי, חמאס, מנצלים היום (ראשון) את ההתפרעויות שהיו מוקדם יותר על הר הבית, על מנת לשלהב את הרוחות ולקרוא לפלסטינים להגיע לירושלים ולהתעמת עם המשטרה.

מנהיג הלשכה המדינית של הארגון, אסמעיל הנייה, אמר כי "מה שקורה באל אקצא מגלה מחדש את הממד הדתי של הסכסוך. למיתוסים הציוניים הקשורים להר הבית אין ביסוס ואין להם קשר לאתר. הם מנסים לשנות את הצביון האסלאמי של המסגד", טען.

בקריאה לאלימות הוסיף: "אני מציע לאחים והמאמינים שעומדים באומת מול כל ניסיון להסתער על האתר המקודש בימים קדושים אלו ולשנות את הצביון שלו".

דובר חמאס, חאזם קאסם, אמר בתגובה כי בארגון "קוראים לכל הפלסטינים והמוסלמים להגיע לירושלים ולהגן על מסגד אל-אקצא מהאויב הציוני. חמאס מברך את המתפללים המוסלמים שהשתתפו בהדיפת המתנחלים ובהגנה על מסגד אל-אקצא".

שר החוץ האיראני פרסם תיעוד של שוטר מפנה מוסלמית וכתב: "מה שאתם רואים בתמונה קורה באל אקצא הבוקר, בימים המקודשים לנו. אותם טרוריסטים מקווים לכפות את עסקת המאה, חרפת המאה, על הפלסטינים".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר